köpa cab?
Postat: 20 september 2006, 21:46
Har ett litet dilemma...
har ägt min rs1:a i ett år på pricken nu. är supernöjd med den, har aldrig varit några problem och vill väldigt gärna ha kvar den.
MEN nu jävlar har jag sett alldeles för många bilder och texter om opel speedster och blir så j*vla sugen till nästa sommar.
Blir gaaaaaaaaaaaalen :)
har ägt min rs1:a i ett år på pricken nu. är supernöjd med den, har aldrig varit några problem och vill väldigt gärna ha kvar den.
MEN nu jävlar har jag sett alldeles för många bilder och texter om opel speedster och blir så j*vla sugen till nästa sommar.
Blir gaaaaaaaaaaaalen :)