Lite info från Skodas hemland:
Tjeckiska Skodaklubben har öppnat ett engelskspråkigt forum för Skodaägare för oss "internationella" Skodaägare.
Man behöver inte vara medlem för att skriva i forumet, om någon skulle känna för att skriva en rad.
http://forum.skodahome.cz/index.php?c=8
Mvh
Patrik
Engelskt forum på tjeckiska Skodaklubben
-
patrikx
- Bilmodell: Fabia Elegance, Anthracitegrå
- Kontakt:
-
cyrre
- Bilmodell: Skoda Octavia RS2
- Kontakt:
Sv:Engelskt forum på tjeckiska Skodaklubben
Lite halvklurigt att posta i de forumet då alla knappar och text runtomkring är på tjeckiska
-
patrikx
- Kontakt:
Sv:Sv:Engelskt forum på tjeckiska Skodaklubben
Fredrik, du lyckades ju posta en tråd i forumet, kul!!! :-) För visst var det du som var "Guest" from Sweden?
En liten guide till övriga som vill posta något i det engelska forumet och eventuellt har problem med tjeckiskan:
Skriva ny tråd - klicka på knappen "Nové Temá" (Start new topic). För att sedan publicera sin tråd får man klicka på knappen "Podat príspevek" under textrutan.
Svara på en tråd - klicka på någon postad tråd, därefter finns det längst ned på sidan en knapp som heter " Pridat Optoved" (Reply to this topic) som man får klicka på för att få upp en textruta att skriva i.
Är själv okunnig i det tjeckiska språket men har lyckats att både posta trådar och registrerat mig på det forumet.
Mvh
Patrik
En liten guide till övriga som vill posta något i det engelska forumet och eventuellt har problem med tjeckiskan:
Skriva ny tråd - klicka på knappen "Nové Temá" (Start new topic). För att sedan publicera sin tråd får man klicka på knappen "Podat príspevek" under textrutan.
Svara på en tråd - klicka på någon postad tråd, därefter finns det längst ned på sidan en knapp som heter " Pridat Optoved" (Reply to this topic) som man får klicka på för att få upp en textruta att skriva i.
Är själv okunnig i det tjeckiska språket men har lyckats att både posta trådar och registrerat mig på det forumet.
Mvh
Patrik
-
cyrre
- Bilmodell: Skoda Octavia RS2
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Engelskt forum på tjeckiska Skodaklubben
jag kör stenhårt på citat knappen :) den enda jag känner igen heheh
-
patrikx
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Engelskt forum på tjeckiska Skodaklubben
Kör hårt! :-)
Hoppas vi blir fler Skodaägare från Sverige som skriver något där. Ett gäng engelsmän från Briskoda har ju hittat till forumet så då får vi väl inte vara sämre ;-)
Mvh
Patrik
Hoppas vi blir fler Skodaägare från Sverige som skriver något där. Ett gäng engelsmän från Briskoda har ju hittat till forumet så då får vi väl inte vara sämre ;-)
Mvh
Patrik