Sida 1 av 1

Butik eller Webb ???

Postat: 12 oktober 2006, 17:17
av marcusA
Nu har jag startat egen firma med inriktning på Bilstereo & bilstyling, frågan är om man törs satsa på en sånn butik i Eskilstuna eller om man ska hålla sig på internet ????


MVH:
CarAudio & Style
Marcus Andersson
rsr@bredband.net
070-1417501

Sv:Butik eller Webb ???

Postat: 12 oktober 2006, 17:56
av sparkartjat
jaså va kul! åker igenom eskelstuna näg jag ska ner till trollhättan! då kan man ju titta in om du skaffar butik!

Mvh Mikael

Sv:Sv:Butik eller Webb ???

Postat: 12 oktober 2006, 19:23
av vibrante
Kör på Webben tycker jag !!!!!

Sv:Sv:Sv:Butik eller Webb ???

Postat: 12 oktober 2006, 19:33
av Karies
webben låter bättre. om det går bra där kan du ju alltid skaffa dig en butik senare. men om det går åt fan är man nog glad att man inte har någon lokal med bjässelager.