Slutat

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
fabia rs
Inlägg: 15312
Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT

Slutat

Inlägg av fabia rs »

Då har man slutat att jobba med Skoda !!!!! har inget nytt jobb än men hoppas att jag får ett snart !!!

Vill helst inte jobba som bilmek men men det märker man !! :):)



Mvh Karlzzon
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Slutat

Inlägg av MrC »

Lycka till i sökandet.
fabia rs
Inlägg: 15312
Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT

Sv:Sv:Sv:Slutat

Inlägg av fabia rs »

Tack !


Vi kan ta en fika på Bildepån Nacka nån da om du vill Nalle !!!


Mvh Karlzzon
Skriv svar