Extraljus fästen.......

I detta forum skriver vi om Skoda RS.
jokkmokk
Bilmodell: Skoda octavia RS
Kontakt:

Extraljus fästen.......

Inlägg av jokkmokk »

Tänkte bara göra lite reklam åt min kompis. Han säljer och tillverkar helt grymma och diskreta extraljus fästen till alla bilar. Det fina med allt är att det går inga kablar ut till ljusen utan allt går via stagen. På så sätt så tar det cirka 3 sekunder att ta lös sina lysen och fästena som blir kvar är så gott som dolda. Jag skickar en länk på hur det ser ut på min bil. Han tar cirka 1500:- för fästet samt 1000:- för montering. Nackdelen är väl att han bor i Luleå så de blir en bit för er att åka :). Är ni intresserade så kan ni skicka intern mess till mig så ger jag er hans telefonnummer. Här är länken!

http://www.pixbox.se/alb_show_id181392_page0.html
Björn S (nalle)

Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av Björn S (nalle) »

Kul!

Skulle oxså villa ha ett par rejäla feta x-traljus på min RS:
Men skulle jag ha dessa så skulle dom peka rakt upp efter en dag eller vara krossade glas på då idioterna här i stan backar tills det tar stopp!!!
Hade ett par Bosch Profi på min Sierra, men det var bara att ta bort.

Så nu blir det ramp under plåten i stället.

Men lycka till med företaget, Smart lösning!!!

//nalle
jokkmokk
Kontakt:

Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av jokkmokk »

Jo visst kanske de skulle bli så, men man får ju ta bort så fort man inte ska använda dem. De är ju inte så himla ofta man behöver använda dem.
Björn S (nalle)

Sv:Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av Björn S (nalle) »

Nä det stämmer.
speciellt under sommarhalvåret då det är ljust D/R uppe i Norrland.

Men tvärtom på hösten/vintern

//nalle
Mad_Suomi
Bilmodell: Audi A6 quattro
Kontakt:

Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av Mad_Suomi »

Tyvärr kan dom försvinna lika fort som man sätter dit dom när man är in på macken... Tanken va VÄLDIGT bra...
jokkmokk
Kontakt:

Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av jokkmokk »

Försvinna på macken.....jo men som jag skrev så har man ju aldrig på dem förutom när man åker på långstyrning. Vill nån stjäla dem så spelar de ingen roll hur extraljusen sitter, de stjäl dem ändå...just därför så är dessa gjorda, om man nu ska in på macken så går det så jäkla fort att ta bort dem (max 3 sek)plus att du ska öppna bakluckan och lägga de där. Jag skulle nästan våga säga att dessa fästen är de bästa man kan ha om man bor i en stor stad.

Men men.....vill man hitta fel så kan man hitta de på mesta...

Jag tycker ni ska ge dessa en chans...de är det smartaste lösningen på marknaden plus att de inte syns att de sitter fästen på bilen som de gör på andra bilar som har extraljus fästen.......
juanito
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av juanito »

Vill man kunna montera stora ljus så är nog dessa fästen toppen.
Det bästa jag sett hittills, faktiskt.
Själv nöjer jag mig med Hellas ramp under skylten. Har kört en Octavia med stora lyktor och det såg ut som om Dolly Parton låg på rygg framför grillen...
jokkmokk
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av jokkmokk »

dolly parton??? Man kan ju för f_n inte montera ljusen upp på huven...jag har ju stora på min. (Hella 3000) å mina är perfekt. Sitter jämns med de vanliga lyktorna. Sen kan man ju fundera på hur snyggt de är med hellas egna ljusramp? Ser för taskigt ut när sommarn kommer om man bara tar bort dem å vill man ta bort ljusen så tar de en jäkla tid!

Men men....ni kan inte hitta nå bättre å smartare lösning!
jokkmokk
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Extraljus fästen.......

Inlägg av jokkmokk »

TITTA PÅ DENNA LÄNK ISTÄLLET. HAR LAGT UPP NYA BILDER.

http://www.pixbox.se/usr_show_id38975_page0_order1.html
Skriv svar