Ang phone funktionen i stereon
-
clinan
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Ang phone funktionen i stereon
Hej!
Jag är en ny skoda ägare. Har en skoda octavia kombi -09
Det finns en bolero stereo i bilen och jag förstår mig inte riktigt på det här med "phone" fungerar det till alla automatiskt? Eller måste ställa in något på nån verkstad.
Har försökt att läsa mig till i boken, men får inte riktigt till det. Nu hoppas jag här är någon vänlig själ som kan förklara för mig på ett enkelt sätt :-)
Jag är en ny skoda ägare. Har en skoda octavia kombi -09
Det finns en bolero stereo i bilen och jag förstår mig inte riktigt på det här med "phone" fungerar det till alla automatiskt? Eller måste ställa in något på nån verkstad.
Har försökt att läsa mig till i boken, men får inte riktigt till det. Nu hoppas jag här är någon vänlig själ som kan förklara för mig på ett enkelt sätt :-)
-
Blåbäret
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Ang phone funktionen i stereon
För att det ska fungera så förutsätter det för det första att den som köpte bilen som ny dessutom valde till en bluetooth modul som ska sitta under förarstolen.
Jag vet inte ifall det går att eftermontera en sådan grej ifall den inte finns, men det kan nog en skoda verkstad svara på.
Jag vet inte ifall det går att eftermontera en sådan grej ifall den inte finns, men det kan nog en skoda verkstad svara på.
-
Bäverhanne
- Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
Det går att eftermontera. viss bilar kräver omkodning för att det ska funka och vissa är det PnP.
Finns också en fast variant med en aktiv hållare.
Finns också en fast variant med en aktiv hållare.
-
clinan
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
Kan man koppla in någon bluetooth via aux ingången?
-
Blåbäret
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
Någon av dessa handsfree set kan kanske vara en smidig lösning.
http://www.m-sjoberg-ab.se/parrothandsfree_infodisplay.htm
Det finns ganska mycket att läsa om dessa HF på utländska skoda forum, och de flesta verkar vara nöjda.
http://www.m-sjoberg-ab.se/parrothandsfree_infodisplay.htm
Det finns ganska mycket att läsa om dessa HF på utländska skoda forum, och de flesta verkar vara nöjda.
-
Bäverhanne
- Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
Att koppla in via aux skulle bara göra att du hör den du pratar med i högtalarna.
däremot parrot lösningarna är bra. installerade i frugans roomster med klockrent resultat.
skapade en tråd som heter "eftermarknads blåtand" eller liknande.
däremot parrot lösningarna är bra. installerade i frugans roomster med klockrent resultat.
skapade en tråd som heter "eftermarknads blåtand" eller liknande.
-
MikaelW
- Bilmodell: Skoda Octavia TDI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
Kollade vad skoda vill ha för hf-enheten i efterhand. 5995.-! De vet att ta betalt!
Har själv kollat på en produkt som heter SuperTooth Buddy för 529.-på 24.se. En enkel grej man fäster på solskyddet.
Har själv kollat på en produkt som heter SuperTooth Buddy för 529.-på 24.se. En enkel grej man fäster på solskyddet.
-
mikboi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Ang phone funktionen i stereon
hejsan!
Köp en ny multimediastereo dom kina tillverkade är jättebilliga
dom har Dvd Gps blåtand Tv mm kolla t.e.x länken nedan men det finns flera att välja på, jag köpte en själv för att orginal stereon hade svårt att läsa cd-skivor!
http://www.blocket.se/stockholm/Bil_dvd__gps_skoda_octavia_I__2006_2009__37645429.htm?ca=11&w=1
Köp en ny multimediastereo dom kina tillverkade är jättebilliga
dom har Dvd Gps blåtand Tv mm kolla t.e.x länken nedan men det finns flera att välja på, jag köpte en själv för att orginal stereon hade svårt att läsa cd-skivor!
http://www.blocket.se/stockholm/Bil_dvd__gps_skoda_octavia_I__2006_2009__37645429.htm?ca=11&w=1