Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
-
bico
- Bilmodell: Skoda Superb Combi
- Kontakt:
Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
Hej,
Är det möjligen någon som har någon personlig erfarenhet av Superb årsmodell 2010 med original Bluetooth Handsfree i kombination med iPhone? Det råder delade meningar om huruvida denna kombination fungerar eller inte.
Jag är givetvis mycket tacksam för varje form av information som kan bringa lite ljus kring detta.
Tack på förhand!
/bico
Är det möjligen någon som har någon personlig erfarenhet av Superb årsmodell 2010 med original Bluetooth Handsfree i kombination med iPhone? Det råder delade meningar om huruvida denna kombination fungerar eller inte.
Jag är givetvis mycket tacksam för varje form av information som kan bringa lite ljus kring detta.
Tack på förhand!
/bico
-
farbrortony
- Bilmodell: Skoda Superb Combi TSI 160
- Kontakt:
Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
Har ingen iPhone men en Superb Combi -10 och vänner som har mobilen. Hinner/kan jag ska jag prova om det fungerar imorgon och rapportera till dig på denna tråd. Har själv Nokia N97 och det fungerar klockrent men har hört att Blåtutten på iPhone inte är kompatibelt som man är van vid, som sagt ingen personlig erfarenhet. Återkommer så fort jag kan!
-
sad_ant
- Bilmodell: BMW 740iA
- Kontakt:
Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
Det fungerar utmärkt med min IPhone 3GS, men du kan bara använda den som handsfree, inte för att spela upp musik över BT
-
bico
- Kontakt:
Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
Hej igen,
Jag kan sedan ett par dagar tillbaka genom personlig erfarenhet bekräfta att det fungerar alldeles utmärkt med min Apple iPhone 3GS i kombination med min Superb 2010 och den inbyggda Bluetooth Handsfree-installationen.
/bico
Jag kan sedan ett par dagar tillbaka genom personlig erfarenhet bekräfta att det fungerar alldeles utmärkt med min Apple iPhone 3GS i kombination med min Superb 2010 och den inbyggda Bluetooth Handsfree-installationen.
/bico
-
Cheng
- Bilmodell: Superb II Automat
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
bico: Hur gjorde du för att lyssna på iPhone-musiken i Boleron via bluetooth? jag får det inte att funka. När tillverkades din bil? Jag har hört att det blev en ny Boleromodell ca vecka 19-20. Jag misstänker att min var sista veckan utan den funktionen. :-(
-
panpest
- Bilmodell: Skoda Octavia TSI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
Nya iOS4 till din iphone skall tillföra bättre BT tillförlitlighet enl Apple, se till att du har det, och gå in i en bilhall och prova ;0)
-
bico
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
[quote]bico: Hur gjorde du för att lyssna på iPhone-musiken i Boleron via bluetooth? jag får det inte att funka. När tillverkades din bil? Jag har hört att det blev en ny Boleromodell ca vecka 19-20. Jag misstänker att min var sista veckan utan den funktionen. :-(
[/quote]
Jag har inte provat att strömma musik. Jag har bara använt telefonfunktionen.
/bico
[/quote]
Jag har inte provat att strömma musik. Jag har bara använt telefonfunktionen.
/bico
-
henkei_san
- Bilmodell: Skoda Superb Estate
- Kontakt:
Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
[quote]Det fungerar utmärkt med min IPhone 3GS, men du kan bara använda den som handsfree, inte för att spela upp musik över BT[/quote]
Fick min Superb för två dagar sedan och BT telefonfunktionen är klockren, inga konstigheter alls. Jag har även beställt MDI men kabel saknades vid leverans så jag kopplade in iPhone 3GS via AUX och körde igång avspelning, plötsligt visade Columbus display att BT streaming var aktiv och jag kopplade ur sladden, det funkar! Ingen mer kabel för att köra iPhone musik i bilen således.
Fick min Superb för två dagar sedan och BT telefonfunktionen är klockren, inga konstigheter alls. Jag har även beställt MDI men kabel saknades vid leverans så jag kopplade in iPhone 3GS via AUX och körde igång avspelning, plötsligt visade Columbus display att BT streaming var aktiv och jag kopplade ur sladden, det funkar! Ingen mer kabel för att köra iPhone musik i bilen således.
-
soppl
- Bilmodell: Superb 1,8 TFSI DSG Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Superb 2010, Bluetooth Handsfree och iPhone?
MDI kabel följer inte med, utan måste köpes sepparat.... :(
Räkna 1500 pix...
Räkna 1500 pix...