ang att kunna redigera inlägg

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
mstoltz
Inlägg: 970
Blev medlem: 25 april 2012, 20:41
Ort: Halmstad
Bilmodell: Skoda Fabia Combi Elegance
Kontakt:

ang att kunna redigera inlägg

Inlägg av mstoltz »

Hej

Jo först så kanonbra att detta forum finns men, jag tycker att det skulle finnas en funktion så man kan redigera sitt inlägg.

Tex om jag skriver ett inlägg och postar detta, och sedan ser att jag har skrivit fell eller glömt skriva en sak, så ska man kunna gå in och redigera sitt inlägg.

Detta kanske finns men jag har inte hittat det i så fall :)

Sedan hade det varit bra om man skulle kunna lägga in bilder i inlägget, som tex om man ska beskriva ett fel eller nått så kan det vara lättare för dom som läser om man kan se vad personen menar osv.

Eller vad tycker ni ?

Annars så tack för ett bra forum !

MVH
Morgan
strawspasta
Inlägg: 2
Blev medlem: 29 januari 2014, 19:11
Ort: Linköping
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Sv:ang att kunna redigera inlägg

Inlägg av strawspasta »

redigera knapp hade ju vart klockrent som du säger :)
fabbe1
Inlägg: 1519
Blev medlem: 21 februari 2020, 19:17
Ort: Nyköping
Bilmodell: Skoda Fabia
Kontakt:

Sv:Sv:ang att kunna redigera inlägg

Inlägg av fabbe1 »

Det är bara att trycka på tabort knappen under ditt inlägg.
Tony
fabbe1
Inlägg: 1519
Blev medlem: 21 februari 2020, 19:17
Ort: Nyköping
Bilmodell: Skoda Fabia
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:ang att kunna redigera inlägg

Inlägg av fabbe1 »

Förutsatt att inte någon annan hinner posta ett inlägg under ditt för då försvinner tabort knappen.
Tony
Skriv svar