Hej hej!
Införskaffade mig nyligen en Superb kombi, och fick ingen vidare info av handlaren om utrustningen på bilen. Jag misstänker att det är en riktig basmodell då saker som parkerinssensor, multifunktionsratt och elektrisk baklucka inte finns.
Det sitter även en Swing radio i bilen. Och det jag undrar är, finns det bluetooth i denna? Jag ser inget under media inställningar i bilen. Kan det vara så att det inte finns som standard på bilen?
Kan jag få eftermonterat annars, och få den integrerad i bilen? Vad behöver jag köpa hem för detta, och vad skulle kostnaden ligga på?
Mvh / Christopher
Bluetooth i bilen
-
ludvika_gamer
- Bilmodell: Skoda Superb
- Kontakt:
-
Powerhouse
- Bilmodell: Skoda Superb Combi
- Kontakt:
Sv:Bluetooth i bilen
Swing har inte bluetooth och det finns massor att eftermontera MEN dessvärre kommer det med en hög prislapp.
Köper du Bolero eller Columbus så stoppar inte 10.000.
Köp istället en eftermarknadsradio så får du i regel både bättre kvalitet till ½ priset, givetvis beroende på VAD för apparat du köper men Kenwood, Pioneer och Balupunkt har radioapparater som passar rakt in där du även kan köra bluetooth
Köper du Bolero eller Columbus så stoppar inte 10.000.
Köp istället en eftermarknadsradio så får du i regel både bättre kvalitet till ½ priset, givetvis beroende på VAD för apparat du köper men Kenwood, Pioneer och Balupunkt har radioapparater som passar rakt in där du även kan köra bluetooth