Spam..?

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
klesell
Inlägg: 1
Blev medlem: 30 september 2018, 19:07
Ort: Solna
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Spam..?

Inlägg av klesell »

Fler än jag som fick spam idag från Allt Om Linser, som ville sälja kontaktlinser? Min mailadress är läckt härifrån och det känns inte alls OK.

Tar gärna emot en kommentar från admin/motsvarande.
Användarvisningsbild
Skodaklubben
Site Admin
Inlägg: 28
Blev medlem: 29 april 2020, 10:34
Ort: Stockholm
Bilmodell: Skoda Kodiaq
Kontakt:

Re: Spam..?

Inlägg av Skodaklubben »

Hej Martin,

Här kommer ett ganska så sent svar tyvärr till din fråga. Allt om Linser är huvudsponsor till Skodaklubben och gör det möjligt för oss att driva runt verksamheten. Hosting, utveckling av forumet, migrering av forum etc. är inte gratis... I avtalet med Allt om Linser ingår det att de får kommunicera med Skodaklubbens medlemmar ett antal ggr per år. Vilket vi tycker är en ganska liten kostnad för att kunna driva vidare detta fina forum. Vi hoppas på våra medlemmars förståelse när det gäller vår huvudsponsor och forumets övriga sponsorer.

MVH
/Admin
Skriv svar