giro hjälp

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
RRS Christian
Inlägg: 7048
Blev medlem: 21 september 2007, 21:54
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia Rs
Kontakt:

giro hjälp

Inlägg av RRS Christian »

NÄR JAG SKALL BETALA INMEDLEMS AVGITEN GENOM bg vart skall jag skriva Namn , medlemsnummer , epost m.m
så att mottagaren ser jag använder giro betalning...
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:giro hjälp

Inlägg av Administrator »

I meddelande rutan?
RRS Christian
Inlägg: 7048
Blev medlem: 21 september 2007, 21:54
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia Rs
Kontakt:

Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av RRS Christian »

är det samma som egna anteckningar eller annrs så har vi ingen meddeland ruta
Icebreaker
Inlägg: 2584
Blev medlem: 13 april 2007, 10:50
Ort: Huddinge
Bilmodell: Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av Icebreaker »

Betalar du via internet eller via dom gamla hederliga pappersblanketterna?
RRS Christian
Inlägg: 7048
Blev medlem: 21 september 2007, 21:54
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia Rs
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av RRS Christian »

gamla papper vettu
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av Administrator »

Men ditt namn står som avsändare så jag fixar det...
RRS Christian
Inlägg: 7048
Blev medlem: 21 september 2007, 21:54
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia Rs
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av RRS Christian »

det kommer att stå frugans... 8-)
Tessan
Inlägg: 8015
Blev medlem: 7 december 2006, 03:13
Ort: Gävle
Bilmodell: Volvo V70
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:giro hjälp

Inlägg av Tessan »

okej skicka internmess till jimmy där de står vad hon heter så ska vi fixa de.. blir lite svårt att veta vem de är som betalat medlemsavgiften om inte hon är medlem.
Skriv svar