Klockan går fel
-
Trigger
- Inlägg: 4493
- Blev medlem: 25 februari 2010, 17:48
- Ort: Härryda
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Klockan går fel
på servern... med ca 3-4 min.
-
Vatanen
- Inlägg: 26488
- Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22
Sv:Klockan går fel
ja de kan nog stämma!!har oxå märkt de!!
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Klockan går fel
Vad ni e petiga :)
Ska fixa det..
Ska fixa det..
-
Tessan
- Inlägg: 8015
- Blev medlem: 7 december 2006, 03:13
- Ort: Gävle
- Bilmodell: Volvo V70
- Kontakt:
Sv:Sv:Klockan går fel
ja tror att den går lite före eller hur? kollar med jimmy om han kan göra nått åt de.. de har nog blivit så när han har ställt den efter sin egen klocka eller så.
-
tiger
- Inlägg: 1995
- Blev medlem: 23 juni 2008, 01:17
- Ort: Huddinge
- Bilmodell: Skoda Octavia Rs
- Kontakt:
Sv:Klockan går fel
Det som är roligt med denna klubb är att vi alla som "KÄRRINGAR"
här inne................:) Ha Ha
Mvh tiger
här inne................:) Ha Ha
Mvh tiger
-
jensa
- Inlägg: 6693
- Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Cupra R
- Kontakt:
Sv:Sv:Klockan går fel
Vi får väl ta å dela ut handväskor å kjolar till alla kärringar :P
-
Trigger
- Inlägg: 4493
- Blev medlem: 25 februari 2010, 17:48
- Ort: Härryda
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Klockan går fel
Ge hit !!
:)
:)
-
Johanl
- Inlägg: 362
- Blev medlem: 14 november 2006, 23:07
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Skoda GLXi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Klockan går fel
Kjolpaket och handväskor med skoda-logga på då!

