Klockan går fel

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Trigger
Inlägg: 4493
Blev medlem: 25 februari 2010, 17:48
Ort: Härryda
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Klockan går fel

Inlägg av Trigger »

på servern... med ca 3-4 min.
Vatanen
Inlägg: 26488
Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22

Sv:Klockan går fel

Inlägg av Vatanen »

ja de kan nog stämma!!har oxå märkt de!!
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Klockan går fel

Inlägg av Administrator »

Vad ni e petiga :)

Ska fixa det..
Tessan
Inlägg: 8015
Blev medlem: 7 december 2006, 03:13
Ort: Gävle
Bilmodell: Volvo V70
Kontakt:

Sv:Sv:Klockan går fel

Inlägg av Tessan »

ja tror att den går lite före eller hur? kollar med jimmy om han kan göra nått åt de.. de har nog blivit så när han har ställt den efter sin egen klocka eller så.
tiger
Inlägg: 1995
Blev medlem: 23 juni 2008, 01:17
Ort: Huddinge
Bilmodell: Skoda Octavia Rs
Kontakt:

Sv:Klockan går fel

Inlägg av tiger »

Det som är roligt med denna klubb är att vi alla som "KÄRRINGAR"
här inne................:) Ha Ha

Mvh tiger
jensa
Inlägg: 6693
Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
Ort: Stockholm
Bilmodell: Cupra R
Kontakt:

Sv:Sv:Klockan går fel

Inlägg av jensa »

Vi får väl ta å dela ut handväskor å kjolar till alla kärringar :P
Trigger
Inlägg: 4493
Blev medlem: 25 februari 2010, 17:48
Ort: Härryda
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Klockan går fel

Inlägg av Trigger »

Ge hit !!

:)
Johanl
Inlägg: 362
Blev medlem: 14 november 2006, 23:07
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Skoda GLXi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Klockan går fel

Inlägg av Johanl »

Kjolpaket och handväskor med skoda-logga på då!
Skriv svar