Lycka till Bunda!
-
Bunda
- Bilmodell: Skoda Combi RS
- Kontakt:
Lycka till Bunda!
Jahapp! Imorn, tisdag, smäller det...
Förlovning på G med sambon... Planerar att ta med henne till ett jäkla sjysst SPA-hotell, checka in och heada mot relaxavdelningen där frieriet får äga rum... Sen är det off till nice restaurang i närheten för femrätters... Sen tebax till dubbelrummet för att, tja, seal the deal liksom ;-)
Tyvärr, kommer inte Skodan in i bilden någonstans eftersom det blir lite alkohol med i bilden =) Eller jo förresten, dan efter skjussar jag ju henne till jobbet, haha...
Tja, det var nog allt, hoppas hon säger ja =)
/Bunda
Förlovning på G med sambon... Planerar att ta med henne till ett jäkla sjysst SPA-hotell, checka in och heada mot relaxavdelningen där frieriet får äga rum... Sen är det off till nice restaurang i närheten för femrätters... Sen tebax till dubbelrummet för att, tja, seal the deal liksom ;-)
Tyvärr, kommer inte Skodan in i bilden någonstans eftersom det blir lite alkohol med i bilden =) Eller jo förresten, dan efter skjussar jag ju henne till jobbet, haha...
Tja, det var nog allt, hoppas hon säger ja =)
/Bunda
-
ToHans
Sv:Lycka till Bunda!
Bunda,
Hehe..vad säger man...önskar dig/er all lycka i världen ;-)
Det låter som att det kommer att bli en fin 17:e Maj för er två...belöningen kommer ju frammåt kvällen då...när "dealen är sealad" :-P
Nej, men seriöst..faan vad schysst..låter ju riktigt bra det där....någonting säger mig att det kommer att bli mer än lyckat!!
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
Hehe..vad säger man...önskar dig/er all lycka i världen ;-)
Det låter som att det kommer att bli en fin 17:e Maj för er två...belöningen kommer ju frammåt kvällen då...när "dealen är sealad" :-P
Nej, men seriöst..faan vad schysst..låter ju riktigt bra det där....någonting säger mig att det kommer att bli mer än lyckat!!
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Klart hon säger JA som du har offrat dig.
Lycka till.
/Benke
Lycka till.
/Benke
-
Bunda
- Kontakt:
Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Tackar Tobbe & Benke... Det värmer, det värmer...
Äshc, hon har ju vart med o kollat (läs bestämt) ringar så hon är ju med på noterna så långt... Får väl se om man möter upp mot hennes förväntningar på kvällen, haha... Men hotellet är jäkla sjysst... Rätt gott att komma hemifrån en sån här kväll... Även om det bara är med ca 3 km =)
/Bunda
Äshc, hon har ju vart med o kollat (läs bestämt) ringar så hon är ju med på noterna så långt... Får väl se om man möter upp mot hennes förväntningar på kvällen, haha... Men hotellet är jäkla sjysst... Rätt gott att komma hemifrån en sån här kväll... Även om det bara är med ca 3 km =)
/Bunda
-
fabia rs
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Lycka till !!! Klartr hon säger JA =)=)=)=)
mvh Karlzzon
mvh Karlzzon
-
djupdal
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Lycka till....har själv varit gift i ett år snart....midsommar förra året gifte vi oss
-
Bunda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Ujujuj, det trodde jag aldrig att jag skulle säga men nu börjar jag faktiskt bli lite smånervös, haha... Skulle inte förvåna mig om kyparen tappar tallriken i knäet på mig ikväll eller om det visar sig att hotellet är dubbelbokat =)
*djuuuupt andetag*
/Bunda
*djuuuupt andetag*
/Bunda
-
ToHans
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Bunda,
"Been there"...kommer ihåg hur nervös jag var..precis innan..
..Jag hade lagat ordning tre rätters hemma...dukat fint och köpt en stor bukett med dem största rosorna jag hittade...(och dem finaste ringarna jag hittade) ;-)
Allt var lugnt före...ingen nervositet..men, då kvällen började närma sig..jösses...vart som ett litet vrak...hehe
Men, det var den "skönaste" nervositeten jag någonsin känt :-)
Inte långt kvar nu för er...ta några djupa andetag och tänk på hur mycket du älskar henne :-), så skall du se att allt går fin fint och att det blir en underbar och romantisk kväll :-)
Förväntar mig en rapport om "resultatet"...(fast jag är väldigt övertygad om "svaret" redan. *ler*)
(och en till sak, ikväll finns det ingen risk att "KCR" kommer att finnas i dina tankar..du kommer att ha så mycket annat underbart att tänka på! :-P)
Lycka till nu, okej?!
-=[Tobbe]=-
"Been there"...kommer ihåg hur nervös jag var..precis innan..
..Jag hade lagat ordning tre rätters hemma...dukat fint och köpt en stor bukett med dem största rosorna jag hittade...(och dem finaste ringarna jag hittade) ;-)
Allt var lugnt före...ingen nervositet..men, då kvällen började närma sig..jösses...vart som ett litet vrak...hehe
Men, det var den "skönaste" nervositeten jag någonsin känt :-)
Inte långt kvar nu för er...ta några djupa andetag och tänk på hur mycket du älskar henne :-), så skall du se att allt går fin fint och att det blir en underbar och romantisk kväll :-)
Förväntar mig en rapport om "resultatet"...(fast jag är väldigt övertygad om "svaret" redan. *ler*)
(och en till sak, ikväll finns det ingen risk att "KCR" kommer att finnas i dina tankar..du kommer att ha så mycket annat underbart att tänka på! :-P)
Lycka till nu, okej?!
-=[Tobbe]=-
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Ja du. Grattis. När det gäller giftemål så är det så här.
Man söker "lysning" som det så fint heter. Traditionen förr var att man lös 3 gånger i kyrkan för brudparet. Efter dom 3 lysningarna så är det ett evigt mörker. Jag har varit gift i 16 år så jag vet.
Lycka till!!
Kent
Man söker "lysning" som det så fint heter. Traditionen förr var att man lös 3 gånger i kyrkan för brudparet. Efter dom 3 lysningarna så är det ett evigt mörker. Jag har varit gift i 16 år så jag vet.
Lycka till!!
Kent
-
djupdal
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
HA HA HA men Kent då.....är det bara svart??
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Du skulle se min fru. Nä bara skojar. Vi trivs bra tillsammans. Har 2 barn. En son på 21 som är uppväxt på popcorn och TV-spel. Han spelade hockey från 5 års ålder till 17. Sen blev han själv tränare. Nu pluggar han till databastekniker(vad fan nu det är).
Min dotter är 14 och tränar Taekwondo. Hon har rött bälte och är med i Svenska juniorlandslaget. Hon sparkar som en häst. Killarna på klubben som är svartbältare och är 17-18 år gamla har stor respekt för henne.
Så det är inte bara mörker.
Kent
Min dotter är 14 och tränar Taekwondo. Hon har rött bälte och är med i Svenska juniorlandslaget. Hon sparkar som en häst. Killarna på klubben som är svartbältare och är 17-18 år gamla har stor respekt för henne.
Så det är inte bara mörker.
Kent
-
Bunda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Lägesrapport:
Kan stoltsera med att vi nu inte längre lever i synd, haha... Nädå, allt gick enligt "planen"... Hmmm, kan ju faktiskt vara lite jobbig och ge en utförlig berättelse =)
Kl 1430 packade jag en övernattningsväska, inklusive badkläder, och åkte bort till varbergs kurortshotell... Pyntade 1800 pix för ett dubbelrum (då fick man även tillgång till relaxavdelning med pool & bastu osv)... Ställde upp en champagneflaska med två glas på rummet och åkte sedan hem... När sambon sen kom hem, nyfiken som aldrig förr, bad jag henne bara att packa sminkväskan och sen gick vi ner till bilen... Vid denna tidpunkt var hon övertygad om att vi skulle till en fotograf, haha... Väl i bilen utrustade jag henne med ögonbindel och sen for vi runt i stan tills jag var övertygad om att hon inte visste var vi befann oss längre (även om hon hela tiden satt och gissade)... När vi väl kom fram till hotellet fick hon ta av ögonbindeln... Jösses, vad överraskad hon blev =) När det väl gick upp för henne att vi skulle övernatta dessutom så blev hon lite, för att uttrycka det milt, glad =)
Well, vi gick till rummet, skålade i champagne och sen var det dax att bevista poolen... Relaxade i varm pool, turkisk ångbastu, kallbad, bubbelpool och till sist lögade vi oss i havsvattenpoolen... Väl där tog jag fram ringarna och, lyckligtvis, sa hon ja!!! =)
Tillbaks till rummet och ombyte till gå-ut-kläderna... Promenerade 10 minuter till ett steakhouse som heter Johns Place. Förrätt: räksopppa resp. ankbröst. Huvudrätt: entrécote resp. lamm. Efterrätt: glöm det, alltför mätta...
Sen var det en skön, avslappnad promenad tillbaka till hotellet...
Jäklars vad man somnade gott...
Och Kent, ser fram mot många års mörker med min sambo, haha...
/Bunda
Kan stoltsera med att vi nu inte längre lever i synd, haha... Nädå, allt gick enligt "planen"... Hmmm, kan ju faktiskt vara lite jobbig och ge en utförlig berättelse =)
Kl 1430 packade jag en övernattningsväska, inklusive badkläder, och åkte bort till varbergs kurortshotell... Pyntade 1800 pix för ett dubbelrum (då fick man även tillgång till relaxavdelning med pool & bastu osv)... Ställde upp en champagneflaska med två glas på rummet och åkte sedan hem... När sambon sen kom hem, nyfiken som aldrig förr, bad jag henne bara att packa sminkväskan och sen gick vi ner till bilen... Vid denna tidpunkt var hon övertygad om att vi skulle till en fotograf, haha... Väl i bilen utrustade jag henne med ögonbindel och sen for vi runt i stan tills jag var övertygad om att hon inte visste var vi befann oss längre (även om hon hela tiden satt och gissade)... När vi väl kom fram till hotellet fick hon ta av ögonbindeln... Jösses, vad överraskad hon blev =) När det väl gick upp för henne att vi skulle övernatta dessutom så blev hon lite, för att uttrycka det milt, glad =)
Well, vi gick till rummet, skålade i champagne och sen var det dax att bevista poolen... Relaxade i varm pool, turkisk ångbastu, kallbad, bubbelpool och till sist lögade vi oss i havsvattenpoolen... Väl där tog jag fram ringarna och, lyckligtvis, sa hon ja!!! =)
Tillbaks till rummet och ombyte till gå-ut-kläderna... Promenerade 10 minuter till ett steakhouse som heter Johns Place. Förrätt: räksopppa resp. ankbröst. Huvudrätt: entrécote resp. lamm. Efterrätt: glöm det, alltför mätta...
Sen var det en skön, avslappnad promenad tillbaka till hotellet...
Jäklars vad man somnade gott...
Och Kent, ser fram mot många års mörker med min sambo, haha...
/Bunda
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
nu fick vi veta allt utom dom smaskiga detaljerna som är det absolut viktigaste =)
Bunda berätta meeeeeeeeera hihihi
Bunda berätta meeeeeeeeera hihihi
-
Bunda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
A gentleman never sleeps and tells =)
Det vet du väl, haha...
Attans, man är allt lite glad idag alltså =)
/Bunda
Det vet du väl, haha...
Attans, man är allt lite glad idag alltså =)
/Bunda
-
GinTonic
- Bilmodell: Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Grattis Bunda!
/Ginnen
/Ginnen
-
MetalCowboy
- Bilmodell: Octavia 2 Elegance
- Kontakt:
Grattis! Och Lycka till!
Själv är jag steget före och ska gifta mig om 2½ vecka..
Jag säger bara: -Vänta och se hur nervös du kommer vara då.... ;-)
/Henke
Själv är jag steget före och ska gifta mig om 2½ vecka..
Jag säger bara: -Vänta och se hur nervös du kommer vara då.... ;-)
/Henke
-
ToHans
Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Bunda,
Grattis!!!
Skönt att höra att allt gick enligt planerna!! *ler*
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
Grattis!!!
Skönt att höra att allt gick enligt planerna!! *ler*
Med Vänlig Hälsning
-=[Tobbe]=-
-
juanito
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
Jojo...när en annan friade fattade frugan inte vad jag sa... Min kusin var tvungen att påminna henne!
Först då ramlade femman ner i 10-öres slotten...
Har snart varit gifta 10 år...
Först då ramlade femman ner i 10-öres slotten...
Har snart varit gifta 10 år...
-
djupdal
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!
GRATTIS BUNDA!!!!!!
Hälsa blivade frun åxå
Hälsa blivade frun åxå
-
AdakEmil
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Lycka till Bunda!