Gamla Skodor

I detta forum skriver vi om övriga modeller.
dunderhonung

Gamla Skodor

Inlägg av dunderhonung »

Var inne på finska sidan http://www.skodapower.tk/ och blev mäktigt imponerad över hur de galna finnarna hade lyckats fixa till gamla "veteraner".
Har nu letat i nån vecka efter en gammal skoda 105,120 &130 som en fattig student har råda att leka med, men det var inte lätt. Har för tillfället inget roligt att sätta kapen i och det skulle vara kul att rulla skoda till sommaren 2004 :)

Hoppades att det skulle vara någon här som vet nån bra sida där man kan hitta ett rullande renoveringsobjekt. För jag e bra byggsugen :)
Rscombi

Sv:Gamla Skodor

Inlägg av Rscombi »

Du kan gå in på skodaklubbenskåne där verkar det vara lite mer skoda från skoda va skoda och inte v.a.g
Rscombi
dunderhonung

Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av dunderhonung »

Du råkar inte veta adressen till deras sida? hittar ingen sån klubb på altavista :(
Honken

Sv:Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av Honken »

Tjena dunderhonung skåneklubbens adress är skodaclub.se
dunderhonung

Sv:Sv:Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av dunderhonung »

Tack du Honken... Där fanns det lite godis :) mm finns ju risk att man får rulla skoda till våren trots allt.
Honken

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av Honken »

Tjena dunderhonung här har du fler webbadresser som du kan titta i men någon ren adress som säljer gamla skodor har jag inte hittat ännu,men här är några intressanta. 1. octaviaklub.dk 2. skodatuning.com 3. jhmbuttco.com 4. OBS! inget www utan bara http skoda.burncreek.net . Hoppas du finner något roligt det gäller alle hopa.
dunderhonung

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av dunderhonung »

Ja det verkar inte vara så stor marknad på gamla skodor i norden, men det kommer nog.
Det finns hur mycket som helst om skoda och till salu enda problemet är att man inte behärskar tjeckiska,ryska,polska... Får börja med att köpa mig lite språkband :)
pompe
Bilmodell: Skoda Rapid 130
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Gamla Skodor

Inlägg av pompe »

Hej.
jag vet att detta är en väldigt gammal tråd.
Men det är värt ett försök.
Jag har en Skoda Rapid 130 av 1986 års modell..
den är i hyggligt skick.
Men den behöver en ny vårdare...
Bortskänkes till den som har för avsikt att renovera den..
Skriv svar