Använd SÖKfunktion

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
staropramen
Bilmodell: Octavia RS
Kontakt:

Använd SÖKfunktion

Inlägg av staropramen »

Jag vet faktiskt inte om det bara är jag som tycker att vi måste göra något åt alla nya trådar som startas gång på gång trots att det redan finns 50 st av de? ADMIN har redan skrivit att innan du postar din nya tråd så använd sök funktionen. Är det för litet skrivet för att folk inte ser? Är det någon som har tid att rensa forumet eftersom jag antar att det gör att sidan blir långsammare? Är det bara jag som stör mig så kan vi fortsätta med dubbeltrådar.

Kanske borde vi göra en sammanställning? En topp 5 lista på varje sak det handlar om så folk hittar enkelt. T ex en tråd som behandlar Dumpventil osv. Söker man på det nu får man fram sjuttielva sidor. Ändå fortsätter folk fråga. Några kommentarer?
MrC
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Använd SÖKfunktion

Inlägg av MrC »

Håller med dig i princip men det blir nog inte så lätt. Personligen störs jag inte så mycket av så många trådar. Vad som stör mig ibland är när en tråd har så många inlägg att man tappar tråden till slut. Då blir den även seg och man får bläddra ner för att komma till sista inlägget. Största problemet som jag ser det är att vi spårar ur så kraftigt så man blir yr i huvet till slut. Jag spårar själv ur ganska mycket så det är lika mycket kritik till mig själv.
juanito
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Använd SÖKfunktion

Inlägg av juanito »

Spåra ur? Vi????? Näääääää.....
Bunda
Bilmodell: Skoda Combi RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Använd SÖKfunktion

Inlägg av Bunda »

Tror att det här problemet som du tar upp skulle kunna åtgärdas relativt enkelt genom att göra om forumdelen till, exempelvis, ett vbulletin-forum, kolla länken:

http://www.vbulletin.com/

Detta forumverktyg ger större frihet till admin att skapa en tydlig struktur på forumet än vad som idag är möjligt. Vi valde att bygga Pappaforum.se i vbulletin-format och kommer med lätthet, i framtiden, att kunna bygga ut formuet i takt med att medlemsantalet och kraven ökar.

Mina 2 cent.

Btw, jäkla snygg förändring på färgschemat. Me like!

/Fredrik
Skriv svar