Rallycrossmästaren satsar på Skoda Fabia
Toveks Racings rallycrosstjärna Lasse "Stinsen" Larsson, 38 år, blev i år svensk mästare före Kenneth Hansen och Per Eklund och kom på en meriterande femteplats i EM. Nu är planeringen i full gång inför nästa säsong - med en helt ny bil, Skoda Fabia!
- Den här satsningen ser ruskigt bra ut, säger Lasse Larsson som byter ut sin Audi A4 mot Skoda Fabia. Den nya rallycrossbilen byggs i vinter av Toveks Racings fyra man starka mekanikerteam med Ingvar Gunnarsson i spetsen.
Hoppas det går bra för han och hans skoda........
Rallycross
-
SkodaRs2003
- Inlägg: 17998
- Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
-
Tobbe80
- Inlägg: 13166
- Blev medlem: 30 mars 2007, 22:50
- Ort: Ulricehamn
- Kontakt:
Sv:Rallycross
yEEEA TOVEKS RACING Ä MAN JU MED OCH BIDRAR TILL, EN DEL AV LÖNEN GÅR JU TILL DE, JOBBAR PÅ TOVEKS BIL I BORÅS,,,, GÖTT ATT VALET BLEV SKODA, HAR SETT BILEN BLIR GASA AV !!!! HEHE

