Rallycross

I detta forum diskuterar vi bla fördelar, nackdelar, mektips och problem med Skoda Fabia.
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Rallycross

Inlägg av SkodaRs2003 »

Rallycrossmästaren satsar på Skoda Fabia
Toveks Racings rallycrosstjärna Lasse "Stinsen" Larsson, 38 år, blev i år svensk mästare före Kenneth Hansen och Per Eklund och kom på en meriterande femteplats i EM. Nu är planeringen i full gång inför nästa säsong - med en helt ny bil, Skoda Fabia!

- Den här satsningen ser ruskigt bra ut, säger Lasse Larsson som byter ut sin Audi A4 mot Skoda Fabia. Den nya rallycrossbilen byggs i vinter av Toveks Racings fyra man starka mekanikerteam med Ingvar Gunnarsson i spetsen.


Hoppas det går bra för han och hans skoda........
Tobbe80
Inlägg: 13166
Blev medlem: 30 mars 2007, 22:50
Ort: Ulricehamn
Kontakt:

Sv:Rallycross

Inlägg av Tobbe80 »

yEEEA TOVEKS RACING Ä MAN JU MED OCH BIDRAR TILL, EN DEL AV LÖNEN GÅR JU TILL DE, JOBBAR PÅ TOVEKS BIL I BORÅS,,,, GÖTT ATT VALET BLEV SKODA, HAR SETT BILEN BLIR GASA AV !!!! HEHE
Skriv svar