hjälp mig nu, grabbar

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
whitestripe
Inlägg: 7652
Blev medlem: 22 januari 2009, 12:35
Ort: Katrineholm
Bilmodell: subaru
Kontakt:

hjälp mig nu, grabbar

Inlägg av whitestripe »

Den där mazdan verkar gilla att battla mot skodor... Den har battlat mot en blå innan.

Kom igen nu, kamrater!
http://www.gatbilar.se/viewBattle.php?b=1364
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:hjälp mig nu, grabbar

Inlägg av juanito »

Öh???
Skriv svar