Den där mazdan verkar gilla att battla mot skodor... Den har battlat mot en blå innan.
Kom igen nu, kamrater!
http://www.gatbilar.se/viewBattle.php?b=1364
hjälp mig nu, grabbar
-
whitestripe
- Inlägg: 7652
- Blev medlem: 22 januari 2009, 12:35
- Ort: Katrineholm
- Bilmodell: subaru
- Kontakt:
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:hjälp mig nu, grabbar
Öh???

