någon som vet vart jag kan få tag på sprayfärg till min lemongula octavia rs, har varit hos wv men dom hade inte hemma o skulle beställa från tyskland, tänkte de kanske finns o få tag på någon annanstans.
mvh kimpa
sprayfärg
-
Niklas_L
- Bilmodell: Skoda Octavia tdi
- Kontakt:
Sv:sprayfärg
Åk till en lackerare och ge dem färgkoden så blandar dom en burk åt dig.
-
kimpa1
Sv:Sv:sprayfärg
e inte d dyrt?
-
juanito
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:sprayfärg
Jag brukar köpa hos Autoexperten här i Visby. De blandar till direkt efter färgkoden. Fixar både vanlig burk och spray.
Kostar under 200:- per sprayburk, som är rätt stor.
Kostar under 200:- per sprayburk, som är rätt stor.
-
Draco
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:sprayfärg
gå¨till en lackfirma så blandar dom till dig.. standard 500ml flaska.
vill du ha bra resultat vid lackningen så rekomenderar jag att beställa av lackfirnam LAck med härdare färdigblandat i burk.
nackdelen är att den har kort datum så man måste använda den rätt så omgående.. men lägger man burken i kylen då man inte använder och värmer upp den precis man använder den . så kan man ha den typ en vecka
färg +lack med härdare kostar typ 300-400kr.
har själv användt det och är nöjd med resultatet..
lite svårt att kanske få exakt samma resultat som en lackfirma men det är ju lite andra förhållande
vill du ha bra resultat vid lackningen så rekomenderar jag att beställa av lackfirnam LAck med härdare färdigblandat i burk.
nackdelen är att den har kort datum så man måste använda den rätt så omgående.. men lägger man burken i kylen då man inte använder och värmer upp den precis man använder den . så kan man ha den typ en vecka
färg +lack med härdare kostar typ 300-400kr.
har själv användt det och är nöjd med resultatet..
lite svårt att kanske få exakt samma resultat som en lackfirma men det är ju lite andra förhållande
-
boston3
- Bilmodell: Skoda pick-up
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:sprayfärg
färgen du pratar om kostar bara 195kr här med hs-härdare(blir som riktig bil-lack,går att polera ut knotter mm-super!!) Finns även med ms-härdare,går ej att polera ut missar mm OCH DEN TÅL INTE BENSIN OCH STARK AVFETTNING!!!-rekomenderas ej!!!! den e bara nån tia billigare för en sprayburk(även den e riktig billack blandad i sprayburk) lägg på dom extra kronorna de e de värt. lycka till med målandet.