Stoooor räkmacka!!!
-
mogwai
- Inlägg: 7805
- Blev medlem: 8 oktober 2010, 09:24
- Ort: Salem
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Blir en riktigt dyr räkmacka om man bara ska räkna in soppa pengarna :P
20 + 20 mil = 40 mil á 11:- = ca 470:- inkl macka :P (då är inte slitaget inräknat)
20 + 20 mil = 40 mil á 11:- = ca 470:- inkl macka :P (då är inte slitaget inräknat)
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
kan vara värt det om vi har en träff där åxå...blevingen räkmacka idag...och inget foto heller......men det kommer
-
666
- Inlägg: 1961
- Blev medlem: 28 januari 2006, 23:56
- Ort: Falun
- Bilmodell: Skoda Fabia Classic
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Skulle vara kul att få se denna "lilla" macka ;)
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
nu har jag bilder på min sida
-
Kabben
- Inlägg: 9339
- Blev medlem: 1 juli 2009, 18:20
- Ort: Ludvika
- Bilmodell: Skoda Rapid Spaceback
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Såg ju god ut.
Men kostar den 196 kr som det står på kassaapparaten?
Men kostar den 196 kr som det står på kassaapparaten?
-
jensa
- Inlägg: 6693
- Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Cupra R
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Måste va vm i lyft av gammal tråd ;)
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
japp....man ska lyft sånt som är gammalt....kolla bara på dom gamla uvarna som finns här på klubben
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Räkmackan lyftes i den här tråden.
http://www.skodaklubben.se/forum/detalj.asp?TradID=7449&ForumID=3#topp
http://www.skodaklubben.se/forum/detalj.asp?TradID=7449&ForumID=3#topp
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Eller hur benke....(gamal uv..?)
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Hehe. Jag är bra sugen på mackan.
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Måste vinna i vm igen genom att lyfta den här tråden :-))
-
Landell
- Inlägg: 2783
- Blev medlem: 13 februari 2009, 16:26
- Ort: Östersund
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Jag gillar bara dubbelmacka ;)
-
GinTonic
- Inlägg: 15703
- Blev medlem: 2 september 2016, 23:16
- Ort: Borås
- Bilmodell: Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Stoooor räkmacka!!!
Hehe...... trådlyftarkungen är utsedd!!!
/Ginnen
/Ginnen
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:

