Ser verkligen fram emot morgondagen. Då ska skodan in för koll om vad som evt är problem med framvagnen...det hoppar å det sliter, rycker och ristar och med min tur så måste väl varenda skruv bytas ut =)
Får hålla tummarna att det inte kommer kosta skjortan och att det går att rädda min baby från slakt... =)
/M
får se hur det går...
-
mikael1977
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:får se hur det går...
Lycka till. Behöver ju inte kosta för mycket.
-
mikael1977
- Kontakt:
Sv:Sv:får se hur det går...
Tackar, får be till Skoda guden innan jag kryper till sängs ikväll =)
/M
/M
-
mikael1977
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:får se hur det går...
...inget nytt i saken än, förutom att dom håller kvar bilen tills imorgon...och kanske kan fixa den då. Åkte med mekanikern en sväng innan den lämnades in...ojda, hoppsan och sådär ska den väl inte låta, var komentarerna som haglade över mig....gissa om jag är nervös! =)
/M
/M
-
mikael1977
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:får se hur det går...
Sådär ja, då kom domen. Byte av bärkulor höger och vänster fram, byte av yttre och innre styrled och nya bromsar bak, ny framvagnsinställning och 7300 nok fattigare så går bilen som på räls igen...
Värt varenda krona med tanke på resultatet, men orkar inte tänka på vad man skulle kunnat gjort med dom pengarne istället, typ 30-40 hk extra hadde ju vart kul =)
/M
Värt varenda krona med tanke på resultatet, men orkar inte tänka på vad man skulle kunnat gjort med dom pengarne istället, typ 30-40 hk extra hadde ju vart kul =)
/M