ställa ventiler 1.3:a...
-
red-x
- Bilmodell: Skoda pickup
- Kontakt:
ställa ventiler 1.3:a...
vad ska det vara för ventilspel? någon som vet...
-
Thomas33
- Bilmodell: Skoda Felicia och Octavia RS
- Kontakt:
Sv:ställa ventiler 1.3:a...
Enligt Haynes igen:
Insug 0,25 mm
Avgas 0,20 mm
Insug 0,25 mm
Avgas 0,20 mm
-
red-x
- Kontakt:
Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
Bugar o bockar för det, snabbt o bra svar.
"igen?" sorry, om jag missat att svaret fanns någon annanstans. tyckte att jag letade noggrant...my bad!
"igen?" sorry, om jag missat att svaret fanns någon annanstans. tyckte att jag letade noggrant...my bad!
-
boston3
- Bilmodell: Skoda pick-up
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
[quote]Bugar o bockar för det, snabbt o bra svar.
"igen?" sorry, om jag missat att svaret fanns någon annanstans. tyckte att jag letade noggrant...my bad![/quote]
Men köp en rep.handbok själv så slipper du fråga,finns till o med på biltema för drygt 200kr-inget att snåla på!
"igen?" sorry, om jag missat att svaret fanns någon annanstans. tyckte att jag letade noggrant...my bad![/quote]
Men köp en rep.handbok själv så slipper du fråga,finns till o med på biltema för drygt 200kr-inget att snåla på!
-
red-x
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
[quote]
Men köp en rep.handbok själv så slipper du fråga,finns till o med på biltema för drygt 200kr-inget att snåla på![/quote]
trodde att forumet var till för frågor o svar???
övriga forum jag e med i brukar ju vara till för att hjälpa varandra + att om man är nybörjare så brukar det finnas lite överseende.
vet att en bok inte är dyr o pengar är inte problemet men vissa har ju 10mil till biltema, ingen bok på den lokala bilshopen och har haft bilen i 3 dagar!
BAD DESSUTOM OM URSÄKT...
Men får väl be om ursäkt igen för att jag skrev något som retade dig
Men köp en rep.handbok själv så slipper du fråga,finns till o med på biltema för drygt 200kr-inget att snåla på![/quote]
trodde att forumet var till för frågor o svar???
övriga forum jag e med i brukar ju vara till för att hjälpa varandra + att om man är nybörjare så brukar det finnas lite överseende.
vet att en bok inte är dyr o pengar är inte problemet men vissa har ju 10mil till biltema, ingen bok på den lokala bilshopen och har haft bilen i 3 dagar!
BAD DESSUTOM OM URSÄKT...
Men får väl be om ursäkt igen för att jag skrev något som retade dig
-
Race-Jimmy
- Bilmodell: Skoda Pickup -01
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
Är detta vid kall eller varm motor???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
-
Race-Jimmy
- Bilmodell: Skoda Pickup -01
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
[quote]Är detta vid kall eller varm motor???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????[/quote]
Ett forum är till för frågor och svar!! Får man bara svar, köp och läs bok så känns det inte som de är värt å ha ett forum!
Ett forum är till för frågor och svar!! Får man bara svar, köp och läs bok så känns det inte som de är värt å ha ett forum!
-
ZtruL
- Bilmodell: Skoda pickup 1.9D
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:ställa ventiler 1.3:a...
håller med.