Skitbil??
-
vildagnu
- Bilmodell: Skoda oktavia rs
- Kontakt:
Skitbil??
Har nyligen skaffat en skoda oktavia Rs 03a. Efter ha läst sida upp å sida ner här så verkar det vara mycket prob me skoda. Är det en skitbil med mycket bekymmer. Eller är det inte mer prob me skoda än andra märken?
Måste tillägga att jag Har ett leende varje mil i pärlan, går som ett skott med helt ok vägegenskaper. !!! Är det bara ja som nojar?
Ps: Tack för en super bra sida.. =)
//Kalle
Måste tillägga att jag Har ett leende varje mil i pärlan, går som ett skott med helt ok vägegenskaper. !!! Är det bara ja som nojar?
Ps: Tack för en super bra sida.. =)
//Kalle
-
jarmo
- Bilmodell: Skoda rs
- Kontakt:
Sv:Skitbil??
alla bil märken har svarta får, äger min andra octravia + en fabia inga problem med någon av dem hel nöjd med bilarna mvh jarmo
-
Björn S (nalle)
Sv:Sv:Skitbil??
Har min 3:e skoda RS nu och har aldrig haft problem av större kaliber. Småfel kommer man aldrig undan!!!!!
Har kört ca 10 000 mil med mina 3 RS och kan köra 10 000 mil till utan problem. Det är ingen skitbil!!!!
Polarn har flera fel på sin nya Audi A4 än jag på min RS.
Så du kan le vidare!
//nalle
(nöjd skodaägare sen 2002)
Har kört ca 10 000 mil med mina 3 RS och kan köra 10 000 mil till utan problem. Det är ingen skitbil!!!!
Polarn har flera fel på sin nya Audi A4 än jag på min RS.
Så du kan le vidare!
//nalle
(nöjd skodaägare sen 2002)
-
Bulan
- Bilmodell: Skoda Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Skitbil??
Ja, Audi är sannerligen inte ett bättre alternativ! Du får bara betala en massa extra för image (tveksam sådan...) och prestige.
//Bulan
//Bulan
-
Landell
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Skitbil??
Sällan man läser på forum att man inte har fel på sin bil..
Ett forum är ju till för att få hjälp, så man bör bli förvånad de gånger som nån startar en tråd om hur problemfri en bil är..
Jag är säker på att kommer bli nöjjd med din RS OM (!) du sköter om den som den ska, service och vård är mycket viktigt..!
Ett forum är ju till för att få hjälp, så man bör bli förvånad de gånger som nån startar en tråd om hur problemfri en bil är..
Jag är säker på att kommer bli nöjjd med din RS OM (!) du sköter om den som den ska, service och vård är mycket viktigt..!
-
TooL
- Bilmodell: Skoda Fabia Kombi Compis
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skitbil??
Go in å SAAB Turbo Club of sweden och kolla där.
Vilka problem de har med sina bilar.
Skoda verkar ha en del mindre problem dock inte så kostsamma.
Min saab djävel som jag hade fick jag byta motor efter 10400 mil.
Det va billigt de att stå för hela kalaset själv.
Vilka problem de har med sina bilar.
Skoda verkar ha en del mindre problem dock inte så kostsamma.
Min saab djävel som jag hade fick jag byta motor efter 10400 mil.
Det va billigt de att stå för hela kalaset själv.
-
vildagnu
- Bilmodell: Skoda oktavia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skitbil??
Ne ni har rätt. har kollat runt, det verkar vara större å dyrare prob me andra märken. Har dock lite fel på min bil. men Facit finns ju här! måste säga att det är ett mycket trevligt forum, med många hjälpsamma människor... Tack.!! =)
//Kalle
//Kalle
-
moGGe
- Bilmodell: Ford Focus ST
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skitbil??
Skulle bli för tok för många inlägg om vi alla skulle tala om hur bra våra Rs:ar är! =) Istället när små felen dyker upp blir vi oroliga och ängsliga. Forum likamed till för hjälp