Tjat om träffar!!

I detta forum skriver vi om Skoda träffar.
Skriv svar
Bolle

Tjat om träffar!!

Inlägg av Bolle »

Jag vill inte vara negativ men det verkar ju inte vara så stort intresse för en träff just nu så det är väll bara att lägga det på is ett tag och ta upp det senare så kanske folket har ändrar sig.......nu börjar det bara bli tjatigt om träffar hit och dit....OBS....pratar bara för mej själv nu....
Tessan
Bilmodell: Volvo V70
Kontakt:

Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tessan »

jo de är mycke. men i höstas var de tvärtom.. de är lite tråkigt dock om ingen visar intresse när vi försöker hålla igång klubben och att vi ska kunna umgås även om de är vinter. de är anledningen till att vi frågar om de finns nått intresse för en träff nu.. man behöver inte svara om man inte vill de..

//Tessan
Labbe
Bilmodell: Skoda octavia rs
Kontakt:

Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Labbe »

visst kan det vara kul att träffas och snacka lite skit om bilar och sådant. Men varför så högt upp? är det bara folk som bor i norrland som äger skoda bilar? haha! :D Varför inte träffas tex på svenska rallyt?
tanadm

Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av tanadm »

Jag tycker också det är trevligt med träffar, men avståndet och framför allt kyla tycker jag gör det ointressant med träffar långväga och mitt i kalla vintern. Föredrar träffar söder om Vättern, Jönköping, Borås, Göteborg, Halmstad, Kalmar åsså Blekinge och Skåne förstås ;-D

//RS-Tobbe
Tessan
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tessan »

Okej då har vi lite delade meningar om vart vi har träffar.. Jag tycker bara att vi är söderut.. Men de är sånt som händer.. Är inte alla som har tid som kan åka på svenska rallyt.. Vi försöker hitta tider och platser som passar alla men man får räkna med att åka en del om man ska vara med på träffarna.. De finns ju dom som åker ännu längre norr ifrån (än mig) så de är sånt man får räkna med..

/Tessan
Tobbe80
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tobbe80 »

svårt att fixa träffar när det är sån spridning bland folket här :) lättaste e att träffas på dom stora träffarna i sommar..
Tessan
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tessan »

jo men vi vill ju träffas lite under vintern med.. de har ju varit önskemål om de under hösten så vi försöker bara se till att de finns möjlighet om någon vill... sen är de ju självklart att vi kommer träffas under sommaren med.. men de är ju upp till en själv om man vill åka på träffarna..
Bolle

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Bolle »

Tobbe jag Instämmer då har ju garanterat alla bilarna påställda också vilket borgar för mer folk....

Bolle
Tessan
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tessan »

Men har man den inställningen behöver man inte bry sig om att läsa de inlägg som vi skriver om träffar.. Ni är välkommna annars ses vi nog på någon träff i sommar i stället..
Vatanen

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Vatanen »

jag har alltid varit på att träffas men det finns ju ingen som har lust med de! Ja jo vi bor lite sprit här i vårt avlånga land men dom som bor där dom gör kan juh göra träffar med dom som bor runt om kring där nu finns! Som jag ja försöker få komntakt med dom som bor runt mej men det finns inge intresse lr villja! TYVÄR!!!! Som Greven vill få lite komntakt med oss som bor härot på gå med på en bowlign runda men de var inga som var ricktig på en då så de lades ner! tråkigt tycker jag!
Administrator
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Administrator »

På t ex http://www.autopower.se så har de ca 16000 besökare per dag som kör BMW, när man annonserar om träffar där så brukar det kanske resultera i 30 pers... Vi har ca 100 unika besökare per dag, klart att det är svårare att få fram folk...

Tycker man ska tona ner "Träff-grejen" lite, behöver inte komma 30 bilar och vara super duper planerat... se det som en kul grej..

Så har ni vägarna förbi Gävle, hör av er så kan man ta en korv...
Draco
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Draco »

jag kommer när jag har vägarna förbi..

lite ironi..
lär ju inte inte ha vägarna förbi till gävle på ett bra tag.
lite för långt upp för min del. men visst..skulle jag så skulle jag inte ha tvekat
Tessan
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Tjat om träffar!!

Inlägg av Tessan »

De låter bra att de är nån som ser possitivt på träffarna...
Skriv svar