Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
-
Poppe
- Bilmodell: Skoda Pickup
- Kontakt:
Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
Vart finner man ekonomiplåt till stötdämpartornen?
-
Haagbard
- Bilmodell: Pickup
- Kontakt:
Sv:Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
Jag frågade Klokkerholm och dom skulle inte tillverka.
Har dock sett hela nya hjulhus till salu på Blocket för ca tre månader sedan, så finns gör det.
Kanske dom kostade 1200 kr st eller ?
Har dock sett hela nya hjulhus till salu på Blocket för ca tre månader sedan, så finns gör det.
Kanske dom kostade 1200 kr st eller ?
-
GSImannen
- Bilmodell: Vw Caddy Pickup
- Kontakt:
Sv:Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
Lättast är att kapa/såga bort den gammla plåten och sen göra en ny plåt. Inge svårt alls när det är knappt 1mm plåt orginal, tror jag satte 2mm när jag bytte.
De man får tänka på är att dom har förstärkningen på undersidan så man inte kapar sönder den.
Och på vänster sida får man vara försiktig så man inte kapar sönder en plasten till tankröret.
De man får tänka på är att dom har förstärkningen på undersidan så man inte kapar sönder den.
Och på vänster sida får man vara försiktig så man inte kapar sönder en plasten till tankröret.
-
iceman356
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Sv:Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
Är det någon som vet var dom säljer ekonomiplåtarna till stötdömpartornen ? Jag har sett dom någonstans men kan inte hitta dem nu.
Har ni några bra tips på någon som kan laga mina torn i Stockholms området till ett bra pris. Gärna med bra /fint resultat.
Skulle även villa ha tips på var man kan lämmna in alufälgar på blästring till ett bra pris. Ringde en firma i jordbro och dom skulle ha 400kr /fälg !!! lite för dyrt tycker jag.
//Tomas
Har ni några bra tips på någon som kan laga mina torn i Stockholms området till ett bra pris. Gärna med bra /fint resultat.
Skulle även villa ha tips på var man kan lämmna in alufälgar på blästring till ett bra pris. Ringde en firma i jordbro och dom skulle ha 400kr /fälg !!! lite för dyrt tycker jag.
//Tomas
-
Haagbard
- Bilmodell: Pickup
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Ekonomiplåt till stötdämpartornen/hjulhusen?
Här är rostdöljarkåpor i aluminium ;)
Måste vara ett dyrt "kit" om man skulle få det tillverkat åt sig.
http://www.blocket.se/vi/18203831.htm?ca=8_s
Måste vara ett dyrt "kit" om man skulle få det tillverkat åt sig.
http://www.blocket.se/vi/18203831.htm?ca=8_s