Emblem bak?
-
nicke
- Bilmodell: Skoda Superb Combi TSI160hk DSG Elegance
- Kontakt:
Emblem bak?
Hur sitter det runda skodamärket på bakluckan fast ?
Hur ser det ut under om det går att ta bort ?
Hur ser det ut under om det går att ta bort ?
-
Leif Ankarschiöld
Sv:Emblem bak?
Tippar på limat som Golf 4
-
Nicklas Fornell
Sv:Sv:Emblem bak?
Borde alltså inte bli några hål om man tar bort det?
-
Leif Ankarschiöld
Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
inte säker som sagt
// Greven
// Greven
-
Christian Ponzer
Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
Tror den sitter med nitar. Såg en Octavia som åkte omkring utan märke och det var två hål som syntes. Vet en som har tagit bort sitt märke bak = spacklad och omlackad baklucka =)
-
Tobbe Bohlin
Sv:Emblem bak?
Hej det sitter med dubbelhäftande tape men det är även två hål i baklukan.styr hål för skoda märket...mvh Tobbe
-
Johan Klemmensen
Sv:Sv:Emblem bak?
Hur tar man bort dom andra märkena där bak utan att riskera att där blir märke?
-
Jimmy Staff
Om dekalerna är limmade (som på BMW) så kan man värma försiktigt med en varmluftspistol och sen "såga sig igenom limmet med en fiskelina eller kanske tand tråd.. Tvätta sen bort limmet med typ T-röd..
-
Pierre XXXXX
Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
Dax å berätta.... D blir 2 hål efter skoda märket på bakluckan!! Min e målad å spacklad.. =) *snyggt*.... vet inte om märket är ner sänkt i bakluckan...
octavia och rs märkena= Låt bilen stå med märkena mot solen ett tag, sen är d bara å pilla bort dom försiktigt.. Andvänd tex en rak skruvmejsel till hjälp, men va försiktig så du inte skadar lacken..
lyckat till!!
octavia och rs märkena= Låt bilen stå med märkena mot solen ett tag, sen är d bara å pilla bort dom försiktigt.. Andvänd tex en rak skruvmejsel till hjälp, men va försiktig så du inte skadar lacken..
lyckat till!!
-
Richard Blomgren
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
Ett annat smidigt tipps är fiskelina... det är bra att "skära" bort märket, utan märken på lacken på det viset... eftertvätta med avfättning så blir det finnemang... :)
-
Jimmy Staff
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
Som jag skrev ovan :)
Kul att nån mer vet om mitt knep :)
Kul att nån mer vet om mitt knep :)
-
Fredrik T
Jag tog bort mitt octavia emblem utan att värma, och med tandtråd. Inga problem !
-
Richard Blomgren
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
hehe... det är klockrent... :)
-
Nicklas Fornell
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Emblem bak?
Tack för uppgifterna.
Mvh Nicklas
Mvh Nicklas