Tja
Alla ni skoda freaks. Har en del funderingar kring trimm till min -02 RS som vandrat dryga 6200 mil suck. Vill trimma den till hösten, först tänkte jag på PPC hos BSR, men efter att hört om så mkt negativt av er från BSR så lutar det mot Dahlbäck vs. ACE. Nackdelan med ACE att om man vill få 220 hk så får man punga ut med en hel del cash jämfört med vad man får hos dahlbäcks 215 hk.
Sedan så funderar man på vad händer om man trimmar bilen o krockar täcks försäkring på bilen vid en smäll?
En annan fråga är: E Dahlbäck ett säkert kort om man vill trimma sin RS eller finns det risk att bilen bara håller i 2 veckor?
Så medlemmar kom med synpunkter o förslag så att man kan bestämma sig. För min del så är det bara bakspoiler, vinge och trimm kvar sedan e min pärla fulländad :)'
Mac
Funderingar kring trimm!!!
-
snowstormer
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II
- Kontakt:
-
ThomasT
- Bilmodell: VW Golf Gti mkIV
- Kontakt:
Sv:Funderingar kring trimm!!!
Jag vet inte riktigt vilka trimm du kollat på men bara chip, både ger och kostar ungefär lika mycket hos dem.
Chip + avgas ger också lika mycket hos båda, men Dahlbäck tar 5000kr mer.
Driftsäkerheten är när det gäller chippnings produkter är nog också snarlika hos de båda företagen.
Jag tycker du ska välja det företag som du har närmast till, för både MTM(Dahlbäck) och Hohenester(Ace) gör mycket bra programvaror.
Chip + avgas ger också lika mycket hos båda, men Dahlbäck tar 5000kr mer.
Driftsäkerheten är när det gäller chippnings produkter är nog också snarlika hos de båda företagen.
Jag tycker du ska välja det företag som du har närmast till, för både MTM(Dahlbäck) och Hohenester(Ace) gör mycket bra programvaror.
-
Andy*Cupra*
- Bilmodell: Octavia RS2
- Kontakt:
Sv:Sv:Funderingar kring trimm!!!
Revo?
Verkar vara tveköst det ballaste OCH effektivaste!
Verkar vara tveköst det ballaste OCH effektivaste!
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Funderingar kring trimm!!!
Kör på ACE..... kanske dyra men klart valuta för pengarna, eller revo som så många pratar om. smak sak helt klart :)
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Funderingar kring trimm!!!
Enda nackdelen med Revo är väl att det är så dyrt :(
13300 kr med SPS 3 verktyget!
M v h
Skoda RS Power
13300 kr med SPS 3 verktyget!
M v h
Skoda RS Power