Forumet?

I detta forum skriver vi sådant som ej passar i övriga forum.
tanadm

Forumet?

Inlägg av tanadm »

Jag tänkte på en sak. När man kikar runt bland medlemmarnas album så radas bilder upp fint med små preview-bilder. När jag kikar på min egen sida kommer det bara upp fillista men möjlighet att ta bort. Finns det ingen möjlighet att kunna få se sina egna bilder som man ser alla andras?

Vad tror du Jimmy?

//RS-tobbe
loboman
Bilmodell: Skoda octavia rs
Kontakt:

Sv:Forumet?

Inlägg av loboman »

Det skall vara så alla andra ser prewivebilder bara du som ser fillistan så du skall kunna dumap bilder du inte vill ha...
tanadm

Sv:Sv:Forumet?

Inlägg av tanadm »

Jo, det förstår jag också :) Jag tycker ändå att det vore snyggt och kunna se sina egna bilder för att få en mer grafisk översikt än ett gäng med filnamn. Min önskelista: Preview-bilder med "ta bort" länk under varje bild :)

En annan bra sak är att man slipper döpa om alla bilder som kameran skapar, vilket man måste idag för att kunna veta vilken bild man ta bort e.t.c. Om man nu inte vill öppna alla bilder innan...

Jag kan dock förstå om detta blir knöligt med medlemmar med massa bilder i sitt album.. Så detta var bara en liten fundering från min sida..

//RS-tobbe
andwig
Bilmodell: Skoda Octavia RS Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Forumet?

Inlägg av andwig »

Jag håller med dig Tobbe jag blir lika frustrerad varje gång

Andreas
Administrator
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Forumet?

Inlägg av Administrator »

Jag ska se till å bygga om det så fort jag hinner... bör vara klart till sommaren :)
tanadm

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Forumet?

Inlägg av tanadm »

Ingen panik Jimmy!

Ta det när du har tid och i den ordning du själv finner bäst när det gäller denna ypperliga site´s fortsatta utveckling :)

//RS-tobbe
Skriv svar