Hej
Har en Octavia Kombi 4x4., 2005.
På insidan av bromsskivan bak nsitter en skyddsplåt (skiva) och den har nu lossnat (verkar som om metallen vid själva bulthålet har rostat bort och plåten hänger löst och skramlar nåt alldeles förfärligt. Någon som har erfarenhet av detta och kan ge råd om hur jag skal kunna fixa detta på enklaste (billigaste) sätt.
mvh
Ann-Helen
Ps skulle gärna vilja fixa detta själv, om det går. Ds
Skyddsplåt bakbroms
-
AnnHelenK
- Bilmodell: Skoda Octavia 4X4
- Kontakt:
-
maverick
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Skyddsplåt bakbroms
Byt ut den.
-
Bäverhanne
- Bilmodell: Skoda Fabia elegance kombi
- Kontakt:
Sv:Skyddsplåt bakbroms
[quote]Hej
På insidan av bromsskivan bak nsitter en skyddsplåt (skiva) och den har nu lossnat (verkar som om metallen vid själva bulthålet har rostat bort och plåten hänger löst och skramlar nåt alldeles förfärligt. Någon som har erfarenhet av detta och kan ge råd om hur jag skal kunna fixa detta på enklaste (billigaste) sätt.
mvh
Ann-Helen
Ps skulle gärna vilja fixa detta själv, om det går. Ds[/quote]
Finns säkert att köpa som reservdel hos skoda, brukar inte vara speciellt dyra på delar...
mvh
Ann-Helen
Ps skulle gärna vilja fixa detta själv, om det går. Ds[/quote]
Finns säkert att köpa som reservdel hos skoda, brukar inte vara speciellt dyra på delar...