Stänkskydd + navkapslar

I detta forum skriver vi om Skoda Felicia.
Victor Vikström (vikstrom.victor)

Stänkskydd + navkapslar

Inlägg av Victor Vikström (vikstrom.victor) »

Hejsan!
jag tillhör väl den lilla del av jordens befolkning som tycker att stänkskydd, iallafall på vissa bilar, tillför en helt ny attityd. En skoda felicia är en av dessa bilar som kräver sådana. I dagsläget har jag endast skydd fram så därför söker jag 2st extra som jag kan montera bak. Dessutom har jag original fälgar runtom men av någon anledning saknar jag samtliga "navkapslar" eller vad man nu ska kalla dem. Min vision är att måla samtliga fäljar vita men det kräver kapslarna!

Om någon vet vart man kan få tag på orginal navkapslar och stänkskydd svara är ni snälla! Spelar ingen roll om ni själva har till salu eller om ni känner till någon butik. (Kanske kan vilken skoda verkstad som helst betsälla hem dessa delar?)

Hälsningar
Victor

P.S. väntar även på svar från skoda
miasskl
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Sv:Stänkskydd navkapslar

Inlägg av miasskl »

såg att du var intresserad av navkapslar har 4 st som jag inte använder
miasskl
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Sv:Stänkskydd navkapslar

Inlägg av miasskl »

såg att du var intresserad av navkapslar har 4 st som jag inte använder
vikstrom.victor
Bilmodell: Skoda Felicia 1,6 GLX
Kontakt:

Sv:Sv:Stänkskydd navkapslar

Inlägg av vikstrom.victor »

ojdå, jag har inte fått något email om svar på tråden :/ så tyvärr har jag redan beställt via skoda. Fölorade jag säkert lite pengar på :(

Men; om någon annan är på samma stig som jag någon dag kan jag berätta att det finns hos vissa skrothandlare men lustigt nog tjänade jag på att beställa nya orginaldelar från skoda så håll ögonen öppna :)
Skriv svar