Är det någon som har erfarenhet av de olika versionerna av stereo som finns i Superben?
Som jag har förståttd det finns det en standardvariant som inte har växlare eller något annat godis samt en som heter Bolero som har mer utrustning.
jag är tacksam för brukarinformation om båda - kanske det finns en tredje variant?
jag har läst teknikens världs testbil och sett att han har haft tråkiga erfarenheter av Bolero varianten.
hur är Standard stereon?
Har killen på Teknikens Värld bara haft otur.
vad skall man välja?
Plettas
Stereo i Superb
-
plettas
- Bilmodell: Superb
- Kontakt:
-
frogus
- Bilmodell: Superb + Roomster
- Kontakt:
Sv:Stereo i Superb
Hej!
Har har v'l navigator varianten....
Förövrigt så är Boleron uppdaterad sedan byggvecka 47 2010.
Bolero och Swing som standardnheten heter har samma högtalare och slutsteg...bolero har blåtand och touchkontroll...
Har har v'l navigator varianten....
Förövrigt så är Boleron uppdaterad sedan byggvecka 47 2010.
Bolero och Swing som standardnheten heter har samma högtalare och slutsteg...bolero har blåtand och touchkontroll...
-
Wolverine
Sv:Stereo i Superb
Swing är standard med enkel-cd, Bolero har 6-cd-växlare, dock ingen bluetooth (bluetooth ingår i business-paketet); Amundsen är den enklare navin som är cd-baserad, Columbus är den större navin som är dvd-baserad.
Har Boleros motsvarighet RCD 510 i min CC och den fungerar alldeles förträffligt, likasom Columbus som jag har i Superben.
Har Boleros motsvarighet RCD 510 i min CC och den fungerar alldeles förträffligt, likasom Columbus som jag har i Superben.
-
plettas
- Bilmodell: Superb
- Kontakt:
Sv:Sv:Stereo i Superb
Kanon!
tack för goda svar!
Jag har beställt min bil med snik stereo utan något business paket.
det kommer nog att räcka för mig.
På andra ställen här har jag läst att Skoda brukar utrusta sina bilar med Blaupunkt stereo - är det någon som vet om det är fallet med Superb Stereon också?
Min erfarenhet av Blaupunkts sterero är att de har bra mottagning på radioenheten.
Stämmer detta med era erfarenheter (har en Toyota som andra bil och radiomottagningen är under all kritik - det får bli CD där).
Plettas
tack för goda svar!
Jag har beställt min bil med snik stereo utan något business paket.
det kommer nog att räcka för mig.
På andra ställen här har jag läst att Skoda brukar utrusta sina bilar med Blaupunkt stereo - är det någon som vet om det är fallet med Superb Stereon också?
Min erfarenhet av Blaupunkts sterero är att de har bra mottagning på radioenheten.
Stämmer detta med era erfarenheter (har en Toyota som andra bil och radiomottagningen är under all kritik - det får bli CD där).
Plettas