Hej,
har fått ett konstigt problem med bilen (Superb Combi -11).
Har elektriska stolar i den (förarplatsen med minne), och passagerar stolen lever lite sitt eget liv.
Denna har ju inget minne, så ska inte "anpassa" sig ouppmanad, men det gör den. Efter en natt kan den ha lagt sig helt ner till baksätet, iblant halvvägs ner, iblant inte alls....
Någon som vet vad som kan vara fel?
Ska nog skicka in den, men Skoda själva visste inte vad det kunde vara, så ser för mig lååång efterforskning och en stund utan bilen vilket passar mkt dåligt nu som vi bhöver den som akutbil in till BB om barnet skulle komma... Kunde vara bra om jag kan komma säga till Skoda: "Detta är fel!" :)
Tack på förhand!
El-stol Superb
-
soppl
- Bilmodell: Superb 1,8 TFSI DSG Combi
- Kontakt:
-
plettas
- Bilmodell: Superb
- Kontakt:
Sv:El-stol Superb
Kan det vara så att du har råkat få en extremt empatisk och klok bil som helt enkelt övar sig om bäbisen skulle komma väldigt akut?
Plettas
Plettas
-
soppl
- Kontakt:
Sv:Sv:El-stol Superb
Haha... Får hoppas inte den samtidigt har en "Christine-gen" och stannar bilen mitt ute på vägen, låser dörrarna och tvingar mig spela någon "receiver-roll" i det hela...
-
soppl
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:El-stol Superb
Hej,
kan meddela att bilen visade inga "Christine"-gener när vi fick rusa in natten till måndag...
Körde oss helt fram till dörren på BB där vi senare på dagen fick vår underbara dotter :)
Nu ska bara bilen bli "frisk i stolen" (sjukhus-skämt för den invigde) så är allt bara frid och fröjd!
kan meddela att bilen visade inga "Christine"-gener när vi fick rusa in natten till måndag...
Körde oss helt fram till dörren på BB där vi senare på dagen fick vår underbara dotter :)
Nu ska bara bilen bli "frisk i stolen" (sjukhus-skämt för den invigde) så är allt bara frid och fröjd!
-
MikaelW
- Bilmodell: Skoda Octavia TDI
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:El-stol Superb
GRATTIS!
.... till dottern alltså!
.... till dottern alltså!