MÖLLER BIL I KÖPING

I detta forum skriver vi sådant som ej passar i övriga forum.
MikaelW
Bilmodell: Skoda Octavia TDI
Kontakt:

MÖLLER BIL I KÖPING

Inlägg av MikaelW »

Vill bara tala om att jag har lyckats hitta en fantastik vw/skoda/audi verkstad!
De har sedan länge fått mycket skäll för dålig service, mer eller mindre en tradition här på orten.
Det har de ändrat på. Ordentligt dessutom.
Som de har krigat för mig under 2 år med min trilskande webastovärmare!
Nu har vi dessutom kommit fram till en lösning. Den här affären har kostat dem många sköna slantar (som de inte får igen från Skoda) men nu är jag nöjd. Och jag har hela tiden varit nöjd med deras bemötande och vilja att lösa problemet.
HEDERS! Jag lyfter på hatten! Tack, Myran, Daniel, Magnus, Benny, Bosse och Lasse!
fyramyra
Bilmodell: Skoda 4+4
Kontakt:

Sv:MÖLLER BIL I KÖPING

Inlägg av fyramyra »

mycket bra att dom ändrat inställning när det gäller service,och att allt blev ordnat!!!men att hålla på i två år..??!!hur kan det krångla så in i h....e?då skulle jag bli redigt förbannad!!!
MikaelW
Bilmodell: Skoda Octavia TDI
Kontakt:

Sv:Sv:MÖLLER BIL I KÖPING

Inlägg av MikaelW »

problemet är ju det att de inte hittat något fel! De har försökt vända på alla stenar och så är det ju så att bilen är helt problemfri april - oktober. "Felet" har ju nu visat sig vara själva konfigurationen av motor/värmare. En miljödiesel på 1,6 liter som varvar 1500 varv vid 90km/h är inte att rekomendera om man behöver ladda upp ett batteri som drivit en webasto i 20 min vid -15 grader. Underlig nog, :-), så är det ju när det är svinkallt som man vill ha nytta av värmaren och samtidigt blir batteriet tjurigt.
Visst har jag varit förb***!!"!@@1! emellanåt men verkstaden har ju ändå ställt upp och försökt! De vill verkligen att jag ska vara nöjd. T.ex så är det många mil jag tillbringat i deras lånebilar utan att det kostat mig ett öre. Egentligen så har det inte gått någon nöd på mig och inte kostat mig något extra det är ju bara det att man inte fått ordning på det hela. Visserligen får jag inte det nu heller, men jag har ledsnat på websato och defa vet jag vad det är. = Jag är nöjd!
Skriv svar