DIN BIL i Bromma
-
RSR
DIN BIL i Bromma
Idag kom jag in 10.30 med min krånglande växellåda (5:an ville inte gå in) utan att ha beställt tid. "Kan du komma tillbaka om en halvtimme" sa de. De fixade lådan på garantin medans jag väntade. Vilken service!!! Jämför med Volvo.
All heder åt serviceminded personal på DIN BIL i Bromma.
All heder åt serviceminded personal på DIN BIL i Bromma.
-
Björn S (nalle)
Sv:DIN BIL i Bromma
Må säga att det var ett undantag !! Det är som ett "motståndsnäste" i Bromma tycker jag.
//nalle
//nalle
-
RSR
Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
Jag hade väl tur då. Kan bero på vem man träffar. Som surpuppan i fotoaffären idag. Jag är iaf glad att problemet är löst (hoppas jag).
-
SkodaRs2003
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
Vad var felet då, fick du veta de???
-
lacika10
- Bilmodell: Octavia V RS
- Kontakt:
Det verkar som om de har bättrat på sig där i Bromma!
-
pinch
- Bilmodell: Skoda Felicia pickup
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
Var där förra veckan och dom var totalt ointeresserade av att hjälpa till.
-
rsmicke
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
hade samma problem på min...både backen och 5:an ville inte lira....dem bytte växelaxeln...sen va re bra!
-
RSR
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
Dom bytte ingenting. Justerade något antar jag. De bad mig komma tillbaka om felet uppstod igen - otroligt.
-
lagneRS
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
De i Bromma e bra men mycket krångligt att få rätt hjälp men när amn väl fått en plats i stolen så är de schyssta. Försök att prata med den äldre mannen på skade avdelningen han är inne på sin andra el tredje RS.
-
ExecutoR(
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:DIN BIL i Bromma
Låter lovande att det är bättre service nu, Vi köppte vår RS där i början av -03, nu funkar inte radiosändaren i ena nyckeln, så vi har "varit på väg" att lämna in den i ett halvår nu =P blir nog av nu under sommaren skulle jag tro.
-
RSR
Sv:Sv:DIN BIL i Bromma
Byt batteri
-
ExecutoR(
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Nej, det är inte fel på bateriet. Redan bytt =)...
Farsan hade snackat med dem för 5 veckor sen för de behövde ta in nån sak för att kunna fixa bilen. Så vi fick en tid 5 veckor senare då de skulle fått in saken. Sen när farsan kommer och lämnar bilen på morgonen säger de att de ringer när den är klar. De ringer inte förens nästa dag?! Anledningen till att det tog sån tid var att de var tvungna att beställa den där saken de skulle beställt fär fem veckor sedan...
Sen när farsan hämta bilen så hade de bytt ut mottagaren i bilen också!
Då fråga pappa varför de hade gjort det, eftersom den andra nyckeln fungerade finfint kunde det ju inte vara fel på mottagaren.
Då sa de nått i stil med att "men vi byter alltid båda" eller nått sånt puckat. (mottagaren kostade 800:-!) Eftersom allt gick på garantin orkade inte farsan tjaffsa mera. Dock skulle han vägrat betala om det inte gått på försäkringen.
Farsan hade snackat med dem för 5 veckor sen för de behövde ta in nån sak för att kunna fixa bilen. Så vi fick en tid 5 veckor senare då de skulle fått in saken. Sen när farsan kommer och lämnar bilen på morgonen säger de att de ringer när den är klar. De ringer inte förens nästa dag?! Anledningen till att det tog sån tid var att de var tvungna att beställa den där saken de skulle beställt fär fem veckor sedan...
Sen när farsan hämta bilen så hade de bytt ut mottagaren i bilen också!
Då fråga pappa varför de hade gjort det, eftersom den andra nyckeln fungerade finfint kunde det ju inte vara fel på mottagaren.
Då sa de nått i stil med att "men vi byter alltid båda" eller nått sånt puckat. (mottagaren kostade 800:-!) Eftersom allt gick på garantin orkade inte farsan tjaffsa mera. Dock skulle han vägrat betala om det inte gått på försäkringen.