Forum

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
skodapower
Inlägg: 3417
Blev medlem: 14 mars 2005, 09:31

Forum

Inlägg av skodapower »

Är det fel på forumet eller är det bara jag som har fel.
När jag klickar på forum får jag upp gårdagens som står som dagens T.E.X idag 22.43.
Har ni samma hos er.

skodapower
MoPar66
Inlägg: 5992
Blev medlem: 1 december 2007, 11:54
Ort: Eslöv
Bilmodell: Hyundai Trajet
Kontakt:

Sv:Forum

Inlägg av MoPar66 »

nåt skumt är där
RSM
Inlägg: 6226
Blev medlem: 7 april 2005, 00:31
Ort: Norrtälje
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Forum

Inlägg av RSM »

ja det är nåt som inte står rätt till här...
Administrator
Inlägg: 15702
Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
Ort: Stockholm
Bilmodell: BMW X5
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Forum

Inlägg av Administrator »

Vart fel datum inställt på servern igår så jag var tvungen att backa det 1 dag.. därför är det lite skumt... Blir bra igen imorgon...
skodapower
Inlägg: 3417
Blev medlem: 14 mars 2005, 09:31

Sv:Sv:Sv:Sv:Forum

Inlägg av skodapower »

OK Jimmy var bara rädd att jag låg i fel tidszon. hahaha
Ta det lungt det kommer fler dagar!

skodapower
Skriv svar