Är det fel på forumet eller är det bara jag som har fel.
När jag klickar på forum får jag upp gårdagens som står som dagens T.E.X idag 22.43.
Har ni samma hos er.
skodapower
Forum
-
skodapower
- Inlägg: 3417
- Blev medlem: 14 mars 2005, 09:31
-
RSM
- Inlägg: 6226
- Blev medlem: 7 april 2005, 00:31
- Ort: Norrtälje
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Forum
ja det är nåt som inte står rätt till här...
-
Administrator
- Inlägg: 15702
- Blev medlem: 25 april 2012, 19:41
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: BMW X5
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Forum
Vart fel datum inställt på servern igår så jag var tvungen att backa det 1 dag.. därför är det lite skumt... Blir bra igen imorgon...
-
skodapower
- Inlägg: 3417
- Blev medlem: 14 mars 2005, 09:31
Sv:Sv:Sv:Sv:Forum
OK Jimmy var bara rädd att jag låg i fel tidszon. hahaha
Ta det lungt det kommer fler dagar!
skodapower
Ta det lungt det kommer fler dagar!
skodapower

