har hittat en Octavia 1.8T -00 som har gått 5000 mil o haft en ägare. Jag behöver tips vad som e bra att kolla extra noga så man inte åker på nått allvarligt o byta....bromsarna bak var slut o nått skumt ljud från bakvagnen hördes när man körde i låg fart o belastade bilen i sidled säg tex. en väg som lutar åt fel håll samtidigt som den svänger kraftigt...lät som nån bussning. Kan det vara nått allvarligt.? eller e det bara för att bromsarna bak e slut...
tacksam För svar....hjälp det blir kansk eden första Skodan.
MVH Roger
Hjälp vid KÖP!
-
frogus
- Bilmodell: Superb + Roomster
- Kontakt:
-
frogus
- Kontakt:
Sv:Hjälp vid KÖP!
"lutar åt fel håll" med det så menade jag egentligen att vägen är felaktigt doserad....e ni med nu ?
-
Greven
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Hjälp vid KÖP!
Vad för pengar börjar finnas en hel del på marknaden..
Hitar du problem kika då vidare...
//Greven
Hitar du problem kika då vidare...
//Greven
-
frogus
- Kontakt:
Sv:Sv:Hjälp vid KÖP!
nu e en Octavia 1.8T inhandlad.....vilken go bil o köra....fast det hade inte skadat med 17" fälgar på *hehe*
Farsan följde med när vi skulle hämta den.....när vi kommit fram undrade han varför han betalat 250k :- för en Passat....visst är det skillnad men Octavia skall ju jämföras med Golf....ja nog om det....hoppas att jag hittade ett bra EX.
MVh Roger
Farsan följde med när vi skulle hämta den.....när vi kommit fram undrade han varför han betalat 250k :- för en Passat....visst är det skillnad men Octavia skall ju jämföras med Golf....ja nog om det....hoppas att jag hittade ett bra EX.
MVh Roger