Hej på er!
Jag funderar på att sälja skodisen och hoppa upp till en kombi, befarar dock att det är rätt så öken att sälja nu.. Är det ens någon idé att sälja privat - kanske bättre att lämna in den som inbyte?! Den är helt orginal och inte fixad med och snällt körd, gått 744mil och är uttagen 2003-12 och har den mesta utrustningen utan ESP..
Jag vet inte :-) Någon som har några tips eller funderingar?
// Rs-tobbe i Växjö
Sälja Skodisen?
-
tanadm
-
mogwai
- Bilmodell: Skoda Octavia kombi 1.8t
- Kontakt:
Sv:Sälja Skodisen?
prova privat först tycker jag iallafall.
bara åka o värdera den först ;) sen lägga till lite på priset så folk kan pruta (det mår man bra av)
bara åka o värdera den först ;) sen lägga till lite på priset så folk kan pruta (det mår man bra av)
-
staropramen
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sälja Skodisen?
Fundera inte ens på att byta nu. Såvida du inte har råd att tappa sisådär 40 papp. Annars är det rätt tid att sälja nu. Semester tiderna är över....
-
tanadm
Sv:Sv:Sälja Skodisen?
Haha, jag förstår vad du menar.
Men jag lär väl inte få mer om jag väntar ännu längre :-) Det är väl nu man skall sälja, när garantierna fortfarande är kvar och däcken knappt slitna, motorn knappt inkörd och det luktar fortfarande nytt inne i kupén.
Jaja, jag får se hur jag gör. Den 16 sept har den lokala Skoda-handlaren visning av den nya Octavian. Det är möjligt att jag trillar dit på 150 hästarn FSI :-) Blir säkert svårt när man får ta ut den på en provtur... Mums!
//RS-tobbe
Men jag lär väl inte få mer om jag väntar ännu längre :-) Det är väl nu man skall sälja, när garantierna fortfarande är kvar och däcken knappt slitna, motorn knappt inkörd och det luktar fortfarande nytt inne i kupén.
Jaja, jag får se hur jag gör. Den 16 sept har den lokala Skoda-handlaren visning av den nya Octavian. Det är möjligt att jag trillar dit på 150 hästarn FSI :-) Blir säkert svårt när man får ta ut den på en provtur... Mums!
//RS-tobbe
-
Gurkar
- Bilmodell: Skoda octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sälja Skodisen?
Vi ses där. Jag ska också på vip-kvällen.
-
tanadm
Sv:Sv:Sv:Sv:Sälja Skodisen?
Trevligt!
Jag kommer glidandes i min svarta RS! Förhoppningsvis har jag hunnit tvätta den innan :-)
Jag kommer glidandes i min svarta RS! Förhoppningsvis har jag hunnit tvätta den innan :-)