Varning: Hål i vägen

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Suqyy
Inlägg: 2715
Blev medlem: 8 mars 2006, 17:28
Ort: Järfälla
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Varning: Hål i vägen

Inlägg av Suqyy »

För er som åker (ska åka) på Akallavägen mellan Sollentuna och Hjulstakorset. Precis innan avfarten ut mot Barkarby (Norrviksvägen) är det jordens hål.

Låg och körde runt 55-60, såg att de asfalterat nytt där och då brukar det vara en liten kant.... Bromsa ner rätt rejält. Varpå det smäller till utav bara helvete.

Inga synliga sakor på bilen, inget läckage men jag ska ner på macken och hissa upp den för att kolla extra.

Inte kul kan jag säga, fick lite hjärtklappning. Men pärlan verkar må bra.

Så håll ett öga öppet.

/ Kenneth
Draco
Inlägg: 23664
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Kontakt:

Sv:Varning: Hål i vägen

Inlägg av Draco »

och axeln då??

Draco
Greven
Inlägg: 16516
Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
Ort: Upplands-Bro
Bilmodell: Skyline R32 GTR
Kontakt:

Sv:Sv:Varning: Hål i vägen

Inlägg av Greven »

Aj satan mail bomba väg byggs firman..

känner igen det där Venton tyckte inte om det resultat 3 fälgar fick lämnas in..

//Greven
Suqyy
Inlägg: 2715
Blev medlem: 8 mars 2006, 17:28
Ort: Järfälla
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Varning: Hål i vägen

Inlägg av Suqyy »

Allting verkar schysst.
Tur att man inte har oljetråg i aluminium....
Det tog smällen och klarade med nöd och näppe oljepluggen....

Bilen går som den ska, inga vibrationer eller liknande har dykt upp.

Så det blir väl att köpa en dubbel trisslott ;)
RSR
Inlägg: 10342
Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26

Sv:Sv:Sv:Sv:Varning: Hål i vägen

Inlägg av RSR »

Mailbomba http://www.vv.se då:-)
Skriv svar