Hej, jag undrar om nån vet vad som gjordes om från -00 till -01 på octavian. Har hört att det ska va bättre isoleing, mindre vägljud och någonting i karossen?
Tack på förhand, Magnus
Uppgradering
-
Painless
- Bilmodell: Skoda Octavia Kombi
- Kontakt:
-
whitestripe
- Bilmodell: subaru
- Kontakt:
Sv:Uppgradering
det jag vet är att plastlisten under baklysena är annorlunda. listen är lite lite smalare...
-
mille
- Bilmodell: Octavia RS+Superb 1.8T
- Kontakt:
Sv:Sv:Uppgradering
hm inte säker men kom det inte ny frontspoiler & klar-glas lampor fram också..
Vet bara att om du frågar handlaren rabblar han upp en mängd saker som ändrats, kan nog jämföras med när volvo s40 kom som fas 2, den var bara skönhetsförändrad försiktigt men det fanns också 100tals småförändringar man inte märkte direkt.
MVH C
Vet bara att om du frågar handlaren rabblar han upp en mängd saker som ändrats, kan nog jämföras med när volvo s40 kom som fas 2, den var bara skönhetsförändrad försiktigt men det fanns också 100tals småförändringar man inte märkte direkt.
MVH C
-
mikael.andersson
- Bilmodell: Porsche Boxster
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Uppgradering
När jag frågade Skodas Kundtjänst sa dom att det enda som ändrades var värgen på innerteket, från vitt till svart på RS.
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Uppgradering
Några fler skillnader mellan 00:orna och 01:orna, andra bakljus av klarglastyp, annan design
på hjulsidor och alu-fälgar, annan design på mätartavlor, 3-punkts bälte på alla platser
och säkert fler smågrejer ;)
på hjulsidor och alu-fälgar, annan design på mätartavlor, 3-punkts bälte på alla platser
och säkert fler smågrejer ;)
-
stoom
- Bilmodell: Jetta
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Uppgradering
Starkare B-stolpe = bättre sidokrockskydd. På Classic infördes även delbart baksäte, det var inte standard på den enklaste Octavian innan, plus en hel del andra små saker.
/Oscar
/Oscar