Skodas egen vebbsida
-
Faxnäs
- Bilmodell: Skoda Oktavia Ambiente,helcombi
- Kontakt:
Skodas egen vebbsida
Jag undrar om någon fler kan ha vissa problem med Skodas sida,www.skoda.se? När jag går in för första gången efter längre tids uppehåll så fungerar allt. Går jag ur och surfar vidare och vill återkomma efter en stund är det inte möjligt att återkomma till tidigare framtagna sidor. Kommer fram till första sidan, den med Fabia och prisinformation från 109 000. Går jag ned på den framtagna sidan och vill klicka in på NYA OKTAVIA, eller ERBJUDANDEN eller VINTERDÄCKDKAMPANJ så kommer inte dess sidor fram. Är därför nyfiken att få höra om jag är ensam om detta, eller är det flera med mig som kan ha samma problem. Undrar var felet kan finnas? I den utrustning jag har eller hos Skodas datautrustning?
-
mille
- Bilmodell: Octavia RS+Superb 1.8T
- Kontakt:
Sv:Skodas egen vebbsida
Menar du www.skoda-auto.se ? så har jag i alla fall kan jag säga att jag just nu inte ens kommer in på deras sida, den hittas inte.
-
Faxnäs
- Kontakt:
Sv:Sv:Skodas egen vebbsida
Jag menar följande inloggningsadress: www.skoda.se Det här problemet har jag haft under en längre tid. Även innan de gjorde om till den nuvarande hemsidan.
-
staropramen
- Bilmodell: Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Skodas egen vebbsida
Har inga problem alls....fungerar fin fint.
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Skodas egen vebbsida
Har heller inga problem.
Kent
Kent
-
Faxnäs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Skodas egen vebbsida
Tack för dessa svar. Då kanske det rör sig om tillfälliga störningar eftersom mitt system för övrigt fungerar.