Kanske kan roa någon, kolla särskilt kommentarer och mina första intryck?
http://www.faktiskt.se/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=4875
Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
-
Hotspur
- Bilmodell: Fabia Combi Ambiente
- Kontakt:
-
Furby
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv:Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
Intressant läsning och den ser exklusiv ut i den färgen.
Jag tipsade en kille på jobbet om 1.2:an.
Han bor i Nykvarn och jobbar i Stockholm, 2x5,5mil
Vad tycker du, räcker effekten på motorväg eller blir den väldigt surrig?
Vad har du för förbrukning nu?
Min chef som åker ny 300C Hemi, åkte med mig när det var mörkt och han tyckte instrumenten var snyggare än hans.
/Benke
Jag tipsade en kille på jobbet om 1.2:an.
Han bor i Nykvarn och jobbar i Stockholm, 2x5,5mil
Vad tycker du, räcker effekten på motorväg eller blir den väldigt surrig?
Vad har du för förbrukning nu?
Min chef som åker ny 300C Hemi, åkte med mig när det var mörkt och han tyckte instrumenten var snyggare än hans.
/Benke
-
skallie
- Bilmodell: Karoq Sportline 4x4
- Kontakt:
Sv:Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
Hade en Fabia 1,2 HTP som hyrbil i veckan efter ett inbrottsförsök i firmabilen.
Inget för inspirerad körning men för "normal" körning så gick den förvånansvärt bra för att ha 68 hästar till 1200kg, dock fanns det lite vibrationer på tomgång.
(Isskrapa saknades, men om man tar loss facket till vänster om ratten så kan man använda den som isskrapa. Nuftigt Skoda.)
Inget för inspirerad körning men för "normal" körning så gick den förvånansvärt bra för att ha 68 hästar till 1200kg, dock fanns det lite vibrationer på tomgång.
(Isskrapa saknades, men om man tar loss facket till vänster om ratten så kan man använda den som isskrapa. Nuftigt Skoda.)
-
Hotspur
- Bilmodell: Fabia Combi Ambiente
- Kontakt:
Sv:Sv:Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
Jo, instrumenten ÄR faktiskt ganska snygga i mörker. Märkte jag i går natt då jag körde hem från jobbet... Har inte kört annat än i stan ännu så jag kan inte rapportera om hur den känns på landsväg.
"om man tar loss facket till vänster om ratten så kan man använda den som isskrapa."
Bra tips:) Man har tänkt till på annat sätt oxå, nämligen genom att ha ett paraplyfack i insynsskyddet! Nuftigt eller onödigt? Döm själva...
"om man tar loss facket till vänster om ratten så kan man använda den som isskrapa."
Bra tips:) Man har tänkt till på annat sätt oxå, nämligen genom att ha ett paraplyfack i insynsskyddet! Nuftigt eller onödigt? Döm själva...
-
MrC
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
Det där med isskrapan var smart. Använder iofs ingen sådan, men det är bra att veta om det skulle behövas. Bilen står i varmgarage.
Kent
Kent
-
kgsjoqvist
- Bilmodell: Skoda Fabia Combi 1,4 Flash
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Vår nya Fabia-kombi, bildlänk!
Ännu roligare med det facket är att man kan få kylning i det (om bilen har AC). För en läskburk, t ex.