varför kör inte skodaklubben med ett phpbb forum? mycket snyggare och simplare än det som är nu...
en stor fördel är att du får direktlänkar till svar på dina inlägg.
plus mycket mer....
om vi hade haft phpbb forum nu så skulle jag klunna ha lagt in en omröstning om vi skulle ha haft kvar det som finns nu elelr byta till phpbb....
varför inte phpbb
-
whitestripe
- Bilmodell: subaru
- Kontakt:
-
cyric
- Bilmodell: Skoda Octavia RS Kombi
- Kontakt:
Sv:varför inte phpbb
Det finns snygga forum i ASP.Net också... Till exempel på just http://www.asp.net. Kräver dock att webbservern har .Net Framework installerat och lite sådant och om det är en server som används av många kanske man vill hålla det så rent som möjligt
Men jag tror att det redan svarats på varför för ett tag sedan. Dessutom är det snyggt som det är även om det kanske just saknas en del features som att kunna rösta. För er som skall på träffen hade det kunnat finnas ett sätt att automatiskt svara ja/nej så att det blir en lista på alla som vill vara med osv.
Mvh Mikael
Men jag tror att det redan svarats på varför för ett tag sedan. Dessutom är det snyggt som det är även om det kanske just saknas en del features som att kunna rösta. För er som skall på träffen hade det kunnat finnas ett sätt att automatiskt svara ja/nej så att det blir en lista på alla som vill vara med osv.
Mvh Mikael
-
whitestripe
- Bilmodell: subaru
- Kontakt:
Sv:Sv:varför inte phpbb
jag har inte varit sen början då jag beställde min skoda för två veckor sedan...
en annan jävligt bra feature med phpbb är att man kan citera....
detta underlättar enormt om det är långa trådar....
en annan jävligt bra feature med phpbb är att man kan citera....
detta underlättar enormt om det är långa trådar....