Extraljusramp
-
GJ
- Bilmodell: Skoda Oktavia C GLX 4x4
- Kontakt:
Extraljusramp
Skall montera en extraljusramp på bilen, och har tänkt fästa den bakom nummerskylten. Hur får man loss skylten? Hittar inga skruv som den är fäst med.
-
The Weasel
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Extraljusramp
Skylten sitter fast i en hållare. Börja med att peta bort listen som sitter i underkant av skylten, sen kan du peta bort själva skylten. Då kommer du att se hur den sitter skruvad.
Hoppas att du förstår hur jag menar :)
Hoppas att du förstår hur jag menar :)
-
GJ
- Bilmodell: Skoda Oktavia C GLX 4x4
- Kontakt:
Sv:Sv:Extraljusramp
Tackar. Jo, jag förstår hur du menar. Tyckte det såg så ut, men vågade inte dra i den ifall något skulle gå sönder.
-
Benkeboy
- Bilmodell: Skoda Octavia Elegance Kombi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Extraljusramp
Hej.
Jag satte dit 2 st Bosch Big Knick 225 bakom nummerplåten, men det var ett stort misstag av mig.
De sticker ut rejält framåt och vibrerar oerhört. Finns ju ingen chans att fästa dem exrta från ovansidan med stag då motorhuven öppnas helt med grill o allt.
Jag har en Octavia 2005.
Till saken här att jag även har parkeringssensor fram och dessa ljus stör dem påtagligt.
Har nu idag köpt via http://www.extraljus.com/ en ljusramp som heter "Extraljusramp EX 3000 Ultra" med 6 ljus.
De är speciellt anpassade att sätta under nummerplåten infällda i kofångaren.
Det rekommenderar jag starkt !!!
Kika in på deras hemsida....
Jag satte dit 2 st Bosch Big Knick 225 bakom nummerplåten, men det var ett stort misstag av mig.
De sticker ut rejält framåt och vibrerar oerhört. Finns ju ingen chans att fästa dem exrta från ovansidan med stag då motorhuven öppnas helt med grill o allt.
Jag har en Octavia 2005.
Till saken här att jag även har parkeringssensor fram och dessa ljus stör dem påtagligt.
Har nu idag köpt via http://www.extraljus.com/ en ljusramp som heter "Extraljusramp EX 3000 Ultra" med 6 ljus.
De är speciellt anpassade att sätta under nummerplåten infällda i kofångaren.
Det rekommenderar jag starkt !!!
Kika in på deras hemsida....