HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
-
mr green
- Bilmodell: Skoda Fabia RS
- Kontakt:
Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
Går det att styra lågnivåerna via cd:n?? Kan ju va så att den står på enbart front eller rear.
-
mr green
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
Aja en sån spelare. Har själv en P88 som va det värsta Pioneer hade 98:a. Det bästa o göra när det inte funkar e att plocka ner allt o bygga om det igen. Funkar det inte då så e det nog nåt som e trasigt.
-
Nice
- Bilmodell: Skoda
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
inget ljud bak. Ljudet går via slutsteget?
om det gör det. skulle jag kolla att RCA-sladden är inkopplad på rätt kontakter. ifall dom är inkopplade.. ibland kan sånt det vara sådant enkelt fel.
om steget inte lyser (oftast finns någon LED som lyser) så har jag varit med om att huvudsäkringen inte har fått kontakt. Eventuellt glapp.
lättast börja kolla från batteriet till steget se att den har ström
kolla lågnivåkablen.
kolla att allt är inkopplat på rätt kontakter och att alla ratta och switchar är rätt
om det gör det. skulle jag kolla att RCA-sladden är inkopplad på rätt kontakter. ifall dom är inkopplade.. ibland kan sånt det vara sådant enkelt fel.
om steget inte lyser (oftast finns någon LED som lyser) så har jag varit med om att huvudsäkringen inte har fått kontakt. Eventuellt glapp.
lättast börja kolla från batteriet till steget se att den har ström
kolla lågnivåkablen.
kolla att allt är inkopplat på rätt kontakter och att alla ratta och switchar är rätt
-
rubank
- Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
jag råkade ut för att remote kabeln som satt ihop mellan rca kablarna hade taskig kontakt vid lite guppig väg. tog bort en liten del på slutet av den o skruvade till den igen o vips kom ljudet tebax
-
Awe
Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
Det är synd att man bor en bit utanför Stockholm då.annars hade jag kunnat hjälpa dig.Bor i eskilstuna så om du vill så kan jag hjälpa dig om du vill köra en bit..
Mvh:Dario
Mvh:Dario
-
Tobbe80
- Kontakt:
Sv:Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
dålig jord ? bästa är alltid sätta på befintliga jord punkter i skuffen,är steget nytt/gammalt ? kan va så att det har hänt något med steget..kan ochså va så enkelt att det är en justerings grejj, mute på stereo osv..
-
mr green
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:HJÄÄÄÄÄÄLP!!!
Vart bor du?? O åk inte till MDS o felsök kostar bara en massa onödiga pengar plus att dom kanske lurar på dig nya "bra" grejer. Jag har tävlat i bilstereo ett par år så det e möjligt att jag kan hjälpa till. Dock e jag körkortslös för tillfället så jag kan inte ta mig så långt.