Dags att sälja RS:en
-
matkar
- Bilmodell: Octavia Combi RS 2.0 TFSI
- Kontakt:
Dags att sälja RS:en
Ja, nu har det då blivit dags att sälja RS:en efter att jag haft den i 4 månader, inte roligt men men...
Tog lite bilder i helgen och la ut en annons på blocket. Har försökt ta kort senaste veckan men var ju först i helgen som det blev bra väder. Blev rätt så bra bilder.
http://www.blocket.se/vi/9870539.htm
Får se hur lång tid det tar att sälja den, la mig i alla fall 11 500 kr billigare än en annan som hade annonserat ut sin octavia rs combi, den hade gått 1500 mil och min 385 mil, tror att jag har mer utrustning med. Får se hur det går men hur som hellst blir det en förlustaffär ifall man tänker på vad man gav för den.
Men snart är det måndag igen i alla fall. =)
/Mattias
Tog lite bilder i helgen och la ut en annons på blocket. Har försökt ta kort senaste veckan men var ju först i helgen som det blev bra väder. Blev rätt så bra bilder.
http://www.blocket.se/vi/9870539.htm
Får se hur lång tid det tar att sälja den, la mig i alla fall 11 500 kr billigare än en annan som hade annonserat ut sin octavia rs combi, den hade gått 1500 mil och min 385 mil, tror att jag har mer utrustning med. Får se hur det går men hur som hellst blir det en förlustaffär ifall man tänker på vad man gav för den.
Men snart är det måndag igen i alla fall. =)
/Mattias
-
Fraggel
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Dags att sälja RS:en
Varför säljer du den?
-
bullen999
Sv:Dags att sälja RS:en
Min ligger ute ihop med din. Den svarta med 18" Oz.
Lite dött, men de har kommit lite bud och förslag.
Lite dött, men de har kommit lite bud och förslag.
-
matkar
- Kontakt:
Sv:Sv:Dags att sälja RS:en
Jag och min fd sambo har flyttat isär och äger bilen ihop, så vi har kommit fram till att vi ska sälja den, lite svårt att ha delad vårdnad på bilen. =)
Har haft en som ville byta sin M3:a mot min, men är inte ute efter något byte. Mest troligen kommer det en till veckan som ska kolla på den, han var intresserad. Är ju mycket bil för pengarna, ligger ju på 50 tusen mer i nypris, bra affär ifall man ändå har funderat på en ny.
/Mattias
Har haft en som ville byta sin M3:a mot min, men är inte ute efter något byte. Mest troligen kommer det en till veckan som ska kolla på den, han var intresserad. Är ju mycket bil för pengarna, ligger ju på 50 tusen mer i nypris, bra affär ifall man ändå har funderat på en ny.
/Mattias
-
bullen999
Sv:Sv:Sv:Dags att sälja RS:en
Nu är de bara för folk att passa på.
sänkte priset på pärlan
sänkte priset på pärlan
-
juanito
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Dags att sälja RS:en
Bra att vara ensam ägare av bilen...
-
matkar
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Dags att sälja RS:en
Idag så sålde jag bilen, första personen som kom och kollade på den köpte den. Hade några andra på G som skulle komma men hann sälja den innan. Den var ju som ny, så de som köpte den gjorde ett bra köp. Ha det gott!
/Mattias
/Mattias
-
hillbilly
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Dags att sälja RS:en
De va tråkigt att höra, men vad gör man?
Lycka till med nästa bilköp!
Mvh
Lycka till med nästa bilköp!
Mvh