Vingen Stulen!!!
-
eagle
- Inlägg: 1772
- Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Vingen Stulen!!!
För andra gången i mitt liv så e det avensjuka idioter som har varit på min bil igen, den här gången har dom slitit loss hela vingen bak, sitter lite av vingen kvar i bagageluckan, skruvarna e kvar också :( Efterom vingen e sönder så kan det abra varit nån som har varit avensjuk och slitit loss den med kraft, sen dumpat den i skogen nånstans....E en sån dära milotec vinge, bara kolla på minna bilder, ifall nån skulle hitta nån till salu. Även om den e paj så går det säkert att laga och sälja, och den passar ju bara octavia modellen.....
Värsta av allt, 2 veckor kvar till Tullinge, bilen kommer därför inte vara klar till dess och föresten har jag tröttnat på den, ska säljas sen blir det tåg tills jag har fått garage....
//Eagle
Värsta av allt, 2 veckor kvar till Tullinge, bilen kommer därför inte vara klar till dess och föresten har jag tröttnat på den, ska säljas sen blir det tåg tills jag har fått garage....
//Eagle
-
FightingDiva
- Inlägg: 11198
- Blev medlem: 10 mars 2006, 14:07
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Vingen Stulen!!!
Otroligt trisst att höra Eagle, vilken otur du har med din fina kärra.
-
The Weasel
- Inlägg: 25379
- Blev medlem: 3 januari 2013, 20:57
- Ort: Ludvika
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Kan bara instämma, väldigt trist när sånt här händer.
Att inte folk kan låta bli andras saker!!!!
Att inte folk kan låta bli andras saker!!!!
-
lacika10
- Inlägg: 5692
- Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Octavia V RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Djävligt trist att höra när sånna saker inträffar...lider med dig.
-
GinTonic
- Inlägg: 15703
- Blev medlem: 2 september 2016, 23:16
- Ort: Borås
- Bilmodell: Octavia Combi RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Tänk vad skönt om man fick tag i den/ dom som har gjort detta....
-
Vatanen
- Inlägg: 26488
- Blev medlem: 8 augusti 2006, 21:22
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
nej va tråkit polarn fan va sur man blir då fast de inte är min bil men endå de är fan förjävlit fan om man fick tag i den lr dom som gör de dom skulle fan inte gå där i fråm dom skulle transpoteras i en svart säk!!!!!! Nej de var tråkit o höra Örnis!!!
-
RS4evr
- Inlägg: 124
- Blev medlem: 11 februari 2006, 01:50
Sv:Vingen Stulen!!!
lider med dig fan va iriterad man blir när sånna jävla idioter sabbar för vanligt folk
-
RSM
- Inlägg: 6226
- Blev medlem: 7 april 2005, 00:31
- Ort: Norrtälje
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
fy fan! man slutar aldrig att förvånas hur jävliga folk kan vara.
den där vingen görs väl inte längre, heller?
den där vingen görs väl inte längre, heller?
-
eagle
- Inlägg: 1772
- Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Ne den e till och med borttagen ifrån milotecs hemsida :(
//Eagle
//Eagle
-
Greven
- Inlägg: 16516
- Blev medlem: 3 oktober 2006, 21:38
- Ort: Upplands-Bro
- Bilmodell: Skyline R32 GTR
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Vet ej vad jag ska Säga Örnins. vet hur det är o vet hur man känner sig med..
Ta nya tag så ska vi fixa till det..
//Greven
Ta nya tag så ska vi fixa till det..
//Greven
-
Jens_G
- Inlägg: 3294
- Blev medlem: 12 oktober 2006, 18:04
- Ort: Vaggeryd
- Bilmodell: Ford Fiesta ST 150
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Jag blir så förbannad när jag läser sådant. Att man inte kan få ha sina prylar ifred! Man lägger ut en jävla massa pengar och sedan ska det vara någon avundsjuk idiot framme och ta sönder ens prylar. Det finns bara en sak sådana typer duger till och det är nödslakt på Scan för bearbetning till Mamma Scans köttbullar.
Nu får jag sluta skriva innan jag blir så arg att jag skriver ännu mer fula saker.
Nu får jag sluta skriva innan jag blir så arg att jag skriver ännu mer fula saker.
-
SkodaRs2003
- Inlägg: 17998
- Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
hade du bilen parkerad i tälje el nån annanstans???
Tråkigt att höra, håller ögon å öron öppna.......
(åk runt lite i ronna el hovsjö)
Tråkigt att höra, håller ögon å öron öppna.......
(åk runt lite i ronna el hovsjö)
-
Sixpack
- Inlägg: 7321
- Blev medlem: 13 juli 2006, 14:33
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Vingen Stulen!!!
Trist örnen... Speciellt med tanke på att vingen inte tillverkas längre och att försäkringen oftast inte täcker vingar och annan styling :(
-
eagle
- Inlägg: 1772
- Blev medlem: 29 april 2005, 12:37
- Bilmodell: Skoda Octavia
- Kontakt:
Sv:Sv:Vingen Stulen!!!
Bor i Järna nu mera, tykcer inte det ska finnas sånt folk i en sån här liten håla men bad guys finns det visst överallt :( funderar på om man ska köra helt naket där bak, införa lite nytt mode istället för alla vingar som folk kan dra loss :/ *snyft*
//Eagle
//Eagle
-
jensa
- Inlägg: 6693
- Blev medlem: 1 januari 2009, 15:56
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Cupra R
- Kontakt:
Sv:Vingen Stulen!!!
Nån jävel måste sitta på sjukt många vingar,snos ju helt groteskt med sånt.
Sörjer med dig emil :(
Sörjer med dig emil :(