Träna
-
Mr_united83
- Inlägg: 3367
- Blev medlem: 1 augusti 2007, 13:34
- Ort: Jönköping
- Bilmodell: Mitsubishi Lancer Evolution VIII
- Kontakt:
Sv:Träna
Hehe 60 m :D
//Simon
//Simon
-
Draco
- Inlägg: 23664
- Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Kontakt:
Sv:Sv:Träna
fan dåligt ... bättre kan du.. 83m.
och även det kommer jag att slå inom kort.. detta gjorde jag efter 5 försöket..
Draco
och även det kommer jag att slå inom kort.. detta gjorde jag efter 5 försöket..
Draco
-
lacika10
- Inlägg: 5692
- Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Octavia V RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Träna
64m - bäst på 3 försök
-
RSRacing
- Inlägg: 8204
- Blev medlem: 24 februari 2008, 22:55
Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
66m på första försöket.
Kändes som om man var tillbaks på Emmaboda igen o styrde upp alla fyll skallar = )
//RSR Christer
Kändes som om man var tillbaks på Emmaboda igen o styrde upp alla fyll skallar = )
//RSR Christer
-
mikael
- Inlägg: 2319
- Blev medlem: 14 april 2006, 22:52
- Ort: Falkenberg
- Bilmodell: Audi a4 avant
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
73m men nu orkar jag inte syra det lata fyllot mer..
-
Draco
- Inlägg: 23664
- Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
min polare fick nyss 98m..
inte för jag fattar hur..
har själv sett det.. suck..
98m
Draco
inte för jag fattar hur..
har själv sett det.. suck..
98m
Draco
-
Draco
- Inlägg: 23664
- Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
Hehe.. fick 102m
Draco
Draco
-
SkodaRs2003
- Inlägg: 17998
- Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Sv:Träna
j*vla fyllbult, 26 meter som mest.......
-
Mr_united83
- Inlägg: 3367
- Blev medlem: 1 augusti 2007, 13:34
- Ort: Jönköping
- Bilmodell: Mitsubishi Lancer Evolution VIII
- Kontakt:
Sv:Sv:Träna
hehe fick 97m nu :D
//simon
//simon
-
The Weasel
- Inlägg: 25379
- Blev medlem: 3 januari 2013, 20:57
- Ort: Ludvika
- Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Träna
Det var ju svårt ju..... 50 m som mest hittills......
-
RSR
- Inlägg: 10342
- Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26
Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
Jag kom 3 meter. Har inte fattat hur man styr gubben :-)
-
lacika10
- Inlägg: 5692
- Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
- Ort: Upplands-Väsby
- Bilmodell: Octavia V RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
flytta bara musen till höger/vänster utan några knapptryckningar
-
SkodaRs2003
- Inlägg: 17998
- Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: BMW M3
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
trodde de skulle vara enklare att styra den med fingret på laptoppen men icke sa nick......... :)
-
RSR
- Inlägg: 10342
- Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
22 meter!!! Nytt rekord!!!
-
Macce
- Inlägg: 324
- Blev medlem: 24 maj 2006, 21:42
- Ort: Alingsås
- Bilmodell: Skoda Octavia RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
Hatar såna här spel man kan ju inte sluta;-) 83m som bäst..
-
rubank
- Inlägg: 6687
- Blev medlem: 12 juli 2010, 03:08
- Ort: Västerås
- Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
106m. men nu somnar jag snart själv!
/Anders
/Anders
-
Draco
- Inlägg: 23664
- Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
- Ort: [Annan kommun]
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
har du hård tränat??
-
RSR
- Inlägg: 10342
- Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
http://www.gaffel.de/frames/biertest-start.swf
-
rubank
- Inlägg: 6687
- Blev medlem: 12 juli 2010, 03:08
- Ort: Västerås
- Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna
110m hmm kanske hjälper om man är på lyset själv? får prova imorrn!
/Anders
/Anders

