Träna

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
RSR
Inlägg: 10342
Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26

Träna

Inlägg av RSR »

http://www.wagenschenke.ch/
Mr_united83
Inlägg: 3367
Blev medlem: 1 augusti 2007, 13:34
Ort: Jönköping
Bilmodell: Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Kontakt:

Sv:Träna

Inlägg av Mr_united83 »

Hehe 60 m :D

//Simon
Draco
Inlägg: 23664
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Kontakt:

Sv:Sv:Träna

Inlägg av Draco »

fan dåligt ... bättre kan du.. 83m.
och även det kommer jag att slå inom kort.. detta gjorde jag efter 5 försöket..

Draco
lacika10
Inlägg: 5692
Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
Ort: Upplands-Väsby
Bilmodell: Octavia V RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av lacika10 »

64m - bäst på 3 försök
RSRacing
Inlägg: 8204
Blev medlem: 24 februari 2008, 22:55

Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av RSRacing »

66m på första försöket.
Kändes som om man var tillbaks på Emmaboda igen o styrde upp alla fyll skallar = )

//RSR Christer
mikael
Inlägg: 2319
Blev medlem: 14 april 2006, 22:52
Ort: Falkenberg
Bilmodell: Audi a4 avant
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av mikael »

73m men nu orkar jag inte syra det lata fyllot mer..
Draco
Inlägg: 23664
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av Draco »

min polare fick nyss 98m..
inte för jag fattar hur..
har själv sett det.. suck..

98m

Draco
Draco
Inlägg: 23664
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av Draco »

Hehe.. fick 102m

Draco
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Sv:Träna

Inlägg av SkodaRs2003 »

j*vla fyllbult, 26 meter som mest.......
Mr_united83
Inlägg: 3367
Blev medlem: 1 augusti 2007, 13:34
Ort: Jönköping
Bilmodell: Mitsubishi Lancer Evolution VIII
Kontakt:

Sv:Sv:Träna

Inlägg av Mr_united83 »

hehe fick 97m nu :D

//simon
The Weasel
Inlägg: 25379
Blev medlem: 3 januari 2013, 20:57
Ort: Ludvika
Bilmodell: Skoda Octavia RS II FL
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av The Weasel »

Det var ju svårt ju..... 50 m som mest hittills......
RSR
Inlägg: 10342
Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26

Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av RSR »

Jag kom 3 meter. Har inte fattat hur man styr gubben :-)
lacika10
Inlägg: 5692
Blev medlem: 4 september 2005, 10:55
Ort: Upplands-Väsby
Bilmodell: Octavia V RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av lacika10 »

flytta bara musen till höger/vänster utan några knapptryckningar
SkodaRs2003
Inlägg: 17998
Blev medlem: 25 februari 2009, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: BMW M3
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av SkodaRs2003 »

trodde de skulle vara enklare att styra den med fingret på laptoppen men icke sa nick......... :)
RSR
Inlägg: 10342
Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av RSR »

22 meter!!! Nytt rekord!!!
Macce
Inlägg: 324
Blev medlem: 24 maj 2006, 21:42
Ort: Alingsås
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av Macce »

Hatar såna här spel man kan ju inte sluta;-) 83m som bäst..
rubank
Inlägg: 6687
Blev medlem: 12 juli 2010, 03:08
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av rubank »

106m. men nu somnar jag snart själv!
/Anders
Draco
Inlägg: 23664
Blev medlem: 23 juli 2012, 23:40
Ort: [Annan kommun]
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av Draco »

har du hård tränat??
RSR
Inlägg: 10342
Blev medlem: 22 juni 2006, 21:26

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av RSR »

http://www.gaffel.de/frames/biertest-start.swf
rubank
Inlägg: 6687
Blev medlem: 12 juli 2010, 03:08
Ort: Västerås
Bilmodell: Skoda Octavia RS (överlämnad till ny entusiast..)
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Träna

Inlägg av rubank »

110m hmm kanske hjälper om man är på lyset själv? får prova imorrn!
/Anders
Skriv svar