Spåra Ur 2.1
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Spåra Ur 2.1
Fredag kväll. Ölen är kall, imma på glaset, 1 påse ostbågar.
-
jtds
- Inlägg: 1281
- Blev medlem: 14 augusti 2009, 23:32
- Ort: Burlöv
- Bilmodell: Octavia II RS Combi
- Kontakt:
Sv:Spåra Ur 2.1
[quote]Fredag kväll. Ölen är kall, imma på glaset, 1 påse ostbågar.[/quote]
Jag vill också dricka öl :O[
Jag vill också dricka öl :O[
-
mize
- Inlägg: 810
- Blev medlem: 11 oktober 2010, 12:50
- Ort: Haninge
- Bilmodell: fabia rs
- Kontakt:
Sv:Spåra Ur 2.1
[quote]Fredag kväll. Ölen är kall, imma på glaset, 1 påse ostbågar.[/quote]jag har åxå ostbågar
-
fabia rs
- Inlägg: 15312
- Blev medlem: 15 januari 2011, 19:40
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia RS II / Subaru Impreza GT
Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Gott med mat och öl till !!!!!
NU åker 5an ner !!!!!!!!!
Mvh Karlzzon
NU åker 5an ner !!!!!!!!!
Mvh Karlzzon
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Har grillat ädelostfylld fläsk-filé med potatisgratäng till...
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Skall grilla igelkott ikväll. Har blivit nerbjuden av uteliggarna i stan.
-
mize
- Inlägg: 810
- Blev medlem: 11 oktober 2010, 12:50
- Ort: Haninge
- Bilmodell: fabia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
[quote]Skall grilla igelkott ikväll. Har blivit nerbjuden av uteliggarna i stan.[/quote]oki de piggar ju opp :)
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Parkarbetarna i Pildamsparken i Malmö har problem med uteliggarna som äter det mesta dom kommer åt. Kan inte vara lätt att vara utan bostad. Stora fågelkolonier som finns runt dammarna ligger illa till, speciellt på vintrarna. Det är nog ett problem som alla städer har.
Finns en kille i stan som går med vinterkängor, lång dunjacka och vintermössa året runt. Hans hem finns i 4 plastkassar som han alltid släpar på. Plockar fimpar som han krossar och sen rullar egna cigg.
Finns en kille i stan som går med vinterkängor, lång dunjacka och vintermössa året runt. Hans hem finns i 4 plastkassar som han alltid släpar på. Plockar fimpar som han krossar och sen rullar egna cigg.
-
mize
- Inlägg: 810
- Blev medlem: 11 oktober 2010, 12:50
- Ort: Haninge
- Bilmodell: fabia rs
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
[quote]Parkarbetarna i Pildamsparken i Malmö har problem med uteliggarna som äter det mesta dom kommer åt. Kan inte vara lätt att vara utan bostad. Stora fågelkolonier som finns runt dammarna ligger illa till, speciellt på vintrarna. Det är nog ett problem som alla städer har.
Finns en kille i stan som går med vinterkängor, lång dunjacka och vintermössa året runt. Hans hem finns i 4 plastkassar som han alltid släpar på. Plockar fimpar som han krossar och sen rullar egna cigg.[/quote]uchc att de ska va så de e synd
Finns en kille i stan som går med vinterkängor, lång dunjacka och vintermössa året runt. Hans hem finns i 4 plastkassar som han alltid släpar på. Plockar fimpar som han krossar och sen rullar egna cigg.[/quote]uchc att de ska va så de e synd
-
MrC
- Inlägg: 64173
- Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia 2 RS
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Håller absolut med. Finns en tidning i Malmö som uteliggarna säljer. Kostar 30 spänn. Ger dom alltid pengar men dom får oftast behålla tidningen. Dom måste gå till tryckeriet och intyga att dom är drog och spritfria, sen får dom en liten lapp som skall hängas runt halsen. Köper aldrig av dom som inte har lapp för dom är inte "seriösa". Varje jul så samlar restauranger, privatpersoner och andra företag in pengar, mat och kläder till en stor fest för uteliggarna. Enda gången jag lägger pengar i en bössa.
-
snigeln
- Inlägg: 3220
- Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
- Ort: Boden
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
-
Theo
- Inlägg: 13795
- Blev medlem: 6 november 2012, 23:59
- Ort: Stockholm
- Bilmodell: Skoda octavia 4x4 elegance
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
aaaaaa,öl är gott!andra åker ner nu!
-
snigeln
- Inlägg: 3220
- Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
- Ort: Boden
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
avslutar just den, på nästa bara!! ;-D
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Fan jag har druckit öl och sprit sen i onsdags....har varit till helsingfors....lite ljummen nu
-
snigeln
- Inlägg: 3220
- Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
- Ort: Boden
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
så pass, låter som en ordentlig blöta...
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Ganska lugnt....svärmor och svärfar med...."suck"....men öl och god singelmalt och en massa goa groggar blev det iaf....börjar redan 10.30 i onsdags med en whisky.... :-))
-
snigeln
- Inlägg: 3220
- Blev medlem: 2 juli 2009, 02:23
- Ort: Boden
- Bilmodell: Seat Alrea XL Freetrack
- Kontakt:
Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
så där, nu ska jag glida över till grannen oc hdricka upp hans wirre ;-D
-
djupdal
- Inlägg: 2401
- Blev medlem: 18 oktober 2010, 15:35
- Ort: Sandviken
- Bilmodell: Skoda octavia 1.8 T Combi
- Kontakt:
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Ha Ha....ok....själv ska jag börja lugna ner mig lite....ska ju och dra ut en kompis på fest i morgon...
-
Furby
- Inlägg: 62356
- Blev medlem: 5 mars 2010, 15:56
- Ort: [Annan kommun]
- Bilmodell: Octavia E 4x4
- Kontakt:
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Typiskt när man köpt ny bil precis.
Facelift verkar på G på O II.
Facelift verkar på G på O II.
-
juanito
- Inlägg: 22992
- Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
- Ort: Gotland
- Bilmodell: Skoda Octavia combi
- Kontakt:
Sv::Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Spåra Ur 2.1
Ha-haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :-)

