Need for speed Underground 2

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Hej alla bil älskare!

Har ett JÄTTEstort problem, är hemma från jobbet, influensa, skittråkigt!
Kommer jag på den otroligt smarta iden att låna
Need For Speed Underground 2 av min flickväns lillebror.
Med den påföljden att jag inte ligger och sover
(som jag kanske borde göra) utan jag sitter framför datorn "ganska" mycket! :-)

Nu till problemet, det finns säkert många (hoppas jag) som har spelat detta spel, jag har nämligen fastnat, kör runt i staden och kommer ingenstans, har klarat alla tävligar, men har fortfarande världar att låsa upp, det finns inga bilar (i staden) att tävla imot.
Men det står att jag bara har klarat av 36% av spelet????
Är det bara jag som är så pucko att jag inte hittar vad jag ska göra??!!

Vad i hela friden ska jag göra?? Please hjälp mig, jag har såå tråååkigt!!

Lägger in en "Print Screen"

Tusen tack på förhand!

MVH Daniel Li ¤Alias Snoris!¤
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Tyvärr blir det ingen Print Screen pga CRAPPY internet uppkoppling!!

Hoppas att ni kan hjälpa mig alla fall!

MVH Daniel Li
Karies
Inlägg: 1382
Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
Ort: Växjö
Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Karies »

du måste styla upp bilen.om du kollar på bilen i stylingshopen så har den ett par stjärnor. skaffa dig en hel stjärna till. så om du har 1,5 sjtärnor så skaffar du en halv till. då ska du få åka runt å utmana folk ute vid flygfältet. efter det dyker det upp nya tävlingar. lycka till
Karies
Inlägg: 1382
Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
Ort: Växjö
Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Karies »

särskriv inte bilälskare...
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Jag älskar mer än gärna med min bil!! :-)

Sorry då!
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Men det finns inga bilar att tävla emot. Alla små oranga trekanter på kartan är borta, det var ju bilarna man tävlade emot. Det finns bara vanlig trafik.

Jag hittar inga tävlingar, ingen ringer på mobilen och berättar om nån tävling, flygplatsen är helt tom.
Då kan jag ju inte skaffa några pengar att pimpa bilen för.

Daniel Li
Karies
Inlägg: 1382
Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
Ort: Växjö
Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Karies »

moment 22... börja om?

eller så kanske du har stött på en bugg
Karies
Inlägg: 1382
Blev medlem: 18 september 2007, 19:34
Ort: Växjö
Bilmodell: Skoda Octavia 4x4
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Karies »

annars kan du ju utmana bilar på gatan. om du tutar på dom
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Det konstigaste är att det inte finns några bilar att utmana.

Jag kan inte komma på något sätt att tjäna pengar, jag förstår att man ska komma upp i 3 stjärnor, jag är på 2.56.
Men om jag inte har några pengar så att jag kan utrusta min bil och få högre poäng, hur i hela friden ska jag göra??
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

Det enda som finns på kartan är bilfirmor, verkstäder, plåtverkstäder, stylingfirmor osv.

Skiter snart i det här, tråkigt när man bara har klarat 36%...
maverick
Inlägg: 25333
Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
Ort: Landskrona
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av maverick »

Du har brännt pengarna på annat, så du måste starta om. Bilar att rejsa mot finns bara en viss tid, sen försvinner de tills du kommit till nästa "nivå".
Lind
Inlägg: 551
Blev medlem: 17 mars 2008, 07:32

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Lind »

ok, nu fattar jag!

köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.

nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!

tack för hjälpen!!

mvh Daniel Li
Overdose
Inlägg: 507
Blev medlem: 9 februari 2010, 08:19
Ort: Tingsryd
Bilmodell: Skoda
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Overdose »

Du kunde bara ha laddat ner en Money Trainer så skulle du ha en hel MASSA PENGAR ;)
maverick
Inlägg: 25333
Blev medlem: 24 juli 2012, 11:45
Ort: Landskrona
Bilmodell: Skoda Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av maverick »

[quote]ok, nu fattar jag!

köpte tre bilar och stylade dom, tillslut fick jag inga pengar kvar.

nu började jag om och satsade på att styla en så mycket som möjligt istället!

tack för hjälpen!!

mvh Daniel Li[/quote]

Då kunde du sålt en av de bilarna du hade istället. Eller dat kan man kanske inte? Kommer inte ihåg nu, hmm....
jarmo
Inlägg: 548
Blev medlem: 13 augusti 2011, 12:35
Ort: Nynäshamn
Bilmodell: Skoda rs
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av jarmo »

kolla fuska.se där får du info mm
Icebreaker
Inlägg: 2584
Blev medlem: 13 april 2007, 10:50
Ort: Huddinge
Bilmodell: Octavia RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Need for speed Underground 2

Inlägg av Icebreaker »

Då slår jag ett slag för gamefaqs.com
Skriv svar