Fy fan.

I detta forum skriver vi om icke bilrelaterade saker.
Skriv svar
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Fy fan.

Inlägg av MrC »

Skall börja jobba natt. 3 skift. Jobbar på ett bra företag så vi har fina förmåner. Nattveckan jobbar vi 4 nätter. Går av fredag morgon kl.06 och börjar igen måndag 14.00. Förvisso bra betalt men att jobba mellan 22-06 tilltalar inte mig. Bruttolönen hamnar på över 31 000.- .Vi kör skiftet baklänges så man har lite mer tid att ställa om. Natt-eftermiddag-morgon. 1.a nattveckan blir v.39. Fy fan.
Shadowz
Inlägg: 231
Blev medlem: 8 september 2006, 21:59
Ort: Örebro
Bilmodell: BMW 325i coupe
Kontakt:

Sv:Fy fan.

Inlägg av Shadowz »

körde samma tider förut va hur bra som helst o sluta kl6 bara hem o äta o duscha sen sov man till kl12 fick hur mycke som helst gjort då. nu kör jag bara dag o det ä sämre tycker jag
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av MrC »

Allt har ju sina plus och minus. Jobbar 2-skift nu så det kanske funkar bra. Mina arbetsuppgifter gör att jag har full rulle hela tiden. Lönen lockar ju så man får väl stå ut.
jtds
Inlägg: 1281
Blev medlem: 14 augusti 2009, 23:32
Ort: Burlöv
Bilmodell: Octavia II RS Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av jtds »

[quote]Allt har ju sina plus och minus. Jobbar 2-skift nu så det kanske funkar bra. Mina arbetsuppgifter gör att jag har full rulle hela tiden. Lönen lockar ju så man får väl stå ut.[/quote]

Du får tänka på dina kommande B14 fälgar så står du ut ;O}
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av MrC »

Du har helt rätt Daniel. Martin skall kolla i veckan hur vi löser det. Kanske rullar med B-14 till nästa helg. MUMS. Vilka däck har du beställt till mig?
juanito
Inlägg: 22992
Blev medlem: 4 september 2009, 22:41
Ort: Gotland
Bilmodell: Skoda Octavia combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av juanito »

På den tiden jag jobbade(stenåldern) var jag VVS:are(Våga Vägra Skift). Människan är inte byggd för skiftarbete, fråga vilken läkare som helst.
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av MrC »

Detta gäller fram till nyår. Har enormt mycket att göra på jobb så man får försöka hålla ut. Det handlar om 4-5 veckor totalt som jag skall jobba natt.
jtds
Inlägg: 1281
Blev medlem: 14 augusti 2009, 23:32
Ort: Burlöv
Bilmodell: Octavia II RS Combi
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av jtds »

[quote]Du har helt rätt Daniel. Martin skall kolla i veckan hur vi löser det. Kanske rullar med B-14 till nästa helg. MUMS.


Vilka däck har du beställt till mig?[/quote]

Dessa blev det till dig.

ContiWinterContact TS 810 Sport



http://www.conti-online.com/generator/www/se/se/continental/automobil/aemnen/personbilsdack/vinter/contiwintercontact_ts_810sport/ts_810s_se.html
MrC
Inlägg: 64173
Blev medlem: 4 maj 2008, 23:12
Ort: [Annan kommun]
Bilmodell: Octavia 2 RS
Kontakt:

Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Sv:Fy fan.

Inlägg av MrC »

Bra däck. Hoppas dom är tysta oxå. Tack för hjälpen.
Skriv svar